همخوابی و زندگی همزمان این مرد با 120 زن / عکس

09:21 - 1400/03/23
این مرد خوش اشتها و هوس باز تايلندي 120 همسر دارد که همگی آنها از وجود هم با خبر ميباشند و به خوبي با اين مرد در زندگي کنار آمده اند و حتی وی را دوست دارند. این مرد هوس باز تايلندی 120 زن را به همسري انتخاب نموده است.
همخوابی-زندگی-همزمان-این-مرد-120-

این مرد خوش اشتها و هوس باز تایلندی 120 همسر دارد که همگی آنها از وجود هم با خبر میباشند و به خوبی با این مرد در زندگی کنار آمده اند و حتی وی را دوست دارند. این مرد هوس باز تایلندی 120 زن را به همسری انتخاب نموده است.

این مرد هم زمان با همه این زن ها ارتباط جنسی داشته است در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر از زندگی و ارتباط جنسی هم زمان این مرد هوس باز با 120 همسرش را خواهید دید.

مرد هوس باز چند همسری در تایلند غیرقانونی هست ولی این موضوع باعث نشده که این مرد تایلندی 120 همسر و 28 فرزند نداشته باشد یکی دیگر از نکات غیر معمول در مورد او این هست که تمام زنان وی از این موضوع آگاهی داشته و به نظر نمی‌رسد مشکلی با این روند داشته باشند.

مرد هوس باز تامبان پراسرت اخیرا پس از آنکه خبرنگاران از یک منبع ناشناس در مورد او با خبر شدند، از روی ناچاری اعتراف کرد که به صورت غیرقانونی با بیش از 100 زن ازدواج کرده هست.

همخوابی و زندگی همزمان این مرد با 120 زن / عکس13

این مرد هوس باز 58 ساله که رئیس منطقه ای در 90 کیلومتری شهر بانکوک هست و یک تجارت پیروز در اساس تولید و ساز دارد اخیرا از تعدادی خبرنگار در منزل اش پذیرایی کرده و حقایقی از زندگی خانوادگی اش را برای انها افشا کرده هست.

مرد هوس باز با 120 همسرش که به صورت غیر قانونی در تایلند زندگی می‌نماید این مرد هوس باز می‌گوید دوست دارد مجدد ازدواج نماید و زنان بیشتری داشته باشد او 17 سال هست که در حال ازدواج کردن و بر قراری ارتباط جنسی با دختران باکره میباشد.

وقتی از او سوال شد که آیا حقیقت دارد وی در سراسر کشور بیشتر از 100 همسر دارد، در جواب گفت: بله من 120 همسر و 28 پسر و دختر دارم. گرچه این رقم قابل دقت در عرض چند سال قبل حاصل نشده است. این مرد هوس باز تیلندی به خبرنگاران گفت که از جوانی و وقتی فقط 17 سال داشتم شروع به ازدواج های مکرر کردم.

همخوابی و زندگی همزمان این مرد با 120 زن / عکس14

همسر اولم یک یا دو سال کوچکتر از من بود و ماصاحب سه فرزند شدیم. پس از آن من با زنان بیشتری ازدواج کردم. بیشتر انها زنان جوانی بودند که زیر 20 سال سن داشتند، البته چون من بزرگتر دوست نداشتم چون بیشتر بحث میکردند.

من پیمان کار ساختمان هستم، هرجا که خانه جدیدی می ساختم با یک زن ازدواج میکردم و زندگی جدیدی با وی در همان خانه شروع میکردم. من همه همسران خود را دوست دارم و آن ها هم مرا دوست دارند.

همسران این مرد در نقاط محتلف کشور تایلند

این مرد تایلندی قبل از ازدواج با هر زن جدید به او میگوید که قبلا چندین بار ازدواج کرده و به بقیه نیزمی گوید که تصمیم به ازدواج جدید دارد. 22 تن از فرزندان او در نزدیکی منزل او زندگی میکنند و بقیه انها در نقاط گوناگون تایلند میباشند.

این مرد چند زنه تایلندی می‌گوید: من می‌گویم همسر جدیدی داردم هیچ کس مشکلی ندارد. همه ی انها این اوضاع را قبول کردند و بحثی به وجود نمی‌آید. من به همه ی آن ها احترام می‌گذارم.

در هر مورد از والدین آن ها برای ازدواج بر طبق آداب و سنت مرسوم اجازه میگیرم. تمام ازدواج ها دریک مراسم مفید و مناسب صورت گرفته است.

همخوابی و زندگی همزمان این مرد با 120 زن / عکس1

این مرد تمام ازدواج های خود را با همه مراسمات سنتی معمول برگزار کرده هست

پشتیبانی مالی کامل این مرد تایلندی از همه همسرانش

مراقبت از 120 همسر و 28 فرزند برای پراسورت هرگز مشکلی نداشته است چرا که برای خانواده های متعدد خود تمام احتیاجات را برآورده می‌کند و اگر همسران او از خود منزل ای نداشته باشند، برای آن ها می سازد.

دیدنی هست که در تمام طول گفت و گو خبرنگارانِ تایلندی با تامبان پراسرت تازه ترین همسر او که فون نام دارد و 27 ساله است در کنار او نشسته بود و به نظر نمی‌رسید از افشاگری های او شوکه شده باشد.