نیلوفر رحمانی زیباترین خلبان زن جهان شد / عکس

16:49 - 1400/03/22
با زیباترین خلبان زن دنیا آشنا شوید ! نیلوفر رحمانی از طرف روزنامه مشهور آلمانی به عنوان زیباترین خلبان زن دنیا برگزیده و معرفی شد .
نیلوفر-رحمانی-زیباترین-خلبان-زن-جهان-

نیلوفر رحمانی زیباترین خلبان زن جهان شد / عکس11

با زیباترین خلبان زن دنیا آشنا شوید ! نیلوفر رحمانی از طرف روزنامه مشهور آلمانی به عنوان زیباترین خلبان زن دنیا برگزیده و معرفی شد . روزنامه بیلد آلمان, نیلوفر رحمانی خلبان زن 28 ساله را به عنوان زیباترین خلبان زن دنیا انتخاب کرده است

نیلوفر رحمانی زیباترین خلبان زن جهان شد / عکس2

نیلوفر رحمانی دختر اهل افغانستان، توانسته عنوان زیباترین زن خلبان در جهان را از آن خود کند. وی با سختی های موجود برای زنان در افغانستان به این جایگاه رسیده هست.

نیلوفر رحمانی زیباترین خلبان زن جهان شد / عکس6

روزنامه عامه پسند بیلد در کشور آلمان در سال 2015 در اقدامی عکس هایی از یک زن خلبان افغان به نام نیلوفر رحمانی منتشر کرده و از وی بعنوان زیباترین خلبان زن جهان یاد کرده هست.

نیلوفر رحمانی (متولد ۱۳۷۰ در افغانستان) نخستین زن خلبان هواگرد ثابت‌بال در تاریخ افغانستان، و نخستین زن خلبان در ارتش افغانستان پس از سقوط طالبان در سال ۱۳۸۰ است.[۱] از آنجا که خانواده نیلوفر رحمانی تهدید به مرگ شدند، او تصمیم به اتمام دوره آموزشی خلبانی گرفت و سرانجام در سال ۲۰۱۵، برنده جایزه بین‌المللی زنان شجاع از وزارت امور خارجه آمریکا شد

نیلوفر رحمانی زیباترین خلبان زن جهان شد / عکس11

وی در نیروی هوایی افغانستان فعال هست که پس از سقوط طالبان در این کشور تغییر بزرگی می باشد که یک زن در یگان نظامی و در سمت یک کاپیتان فعالیت نظامی می‌کند.

نیلوفر رحمانی تنها زن در افغانستان هست که در این حرفه مشغول به فعالیت هست.

نیلوفر رحمانی زیباترین خلبان زن جهان شد / عکس6