مرده ای که با چشم و دهان باز از تابوت بیرون آمد!!! + عکس باورنکردنی

19:43 - 1400/03/16
صحنه ای عجیب با حرکات عجیب تر یک کشیک مشهور تکمیل شد ، در اتفاقی غیرطبیعی مرد جوانی که داخل تابوت قرار داشت به زندگی بازگشت!
تابوت

یک کشیش آفریقای جنوبی در سراسر جهان به دلیل برگزاری یک مراسم شوخی مضحک و مسخره، خبر ساز شده است و به نظر می رسد یک مرد مرده را در مقابل جماعت کلیسا به زندگی باز گردادنده. کشیش پاستور "آلفا لوکا" ، از کلیسای بین المللی آللویا در کرامرویل، آفریقای جنوبی، در فیلمی که نشان می دهد او یک مرد مرده را به زندگی برگردانده، سر تیتیر خبرها شده است.

این چهره مذهبی بحث برانگیز را می توان اینگونه دید که دست خود را بر روی سینه مرد "مرده" می گذارد و فریاد می زند "بلند شو! ". در این بخش تصویری مشاهده می کنیدکه نشان می دهد مردی که جمعه گذشته به علت بیماری نامعلوم مرده بود چشمانش را باز کرد و با دهان و چشمان باز از تابوت بلند شد. در چند ساعت بعد از اینکه این فیلم به صورت آنلاین پخش شد، توییتر با فیلم هایی از مردم پر شد که معجزات زنده کردن های خود را به نمایش گذاشتند و لوکا را برای شاهکار خود مسخره کردند.

خروجی های خبری نیز این گزارش را به خوبی گزارش کردند، و طولی نکشید که مقامات آفریقای جنوبی و چهره های مذهبی اظهارات کشیش لوکا را محکوم کردند. او اکنون توسط چندین حزب، از جمله مراسم تدفین، مورد شکایت قرار گرفته است و گفته می شود که او به طور غیر مستقیم در این نمایش مسخره شرکت کرده است. لوکا در حال حاضر با اتهامات جنایت سازمان یافته، تقلب و ارائه اطلاعات نادرست مواجه است.

مرده ای که با چشم و دهان باز از تابوت بیرون آمد!!! + عکس باورنکردنی6

بیرون آمدن مرده از تابوت

اتاق های تدفین که برای حمل جنازه، تابوت و لباس مرد مرده را فراهم کرده اند، هر گونه دخالت در رستاخیز را انکار کرده اند و ادعا می کنند که آن ها توسط آلفا لوکا و همکارانش فریب خورده بودند. آن ها در حال حاضر اقدام قانونی علیه رهبر وزارتخانه های آللویا را برای گمراه کردن آو ایجاد خسارت به شهرت شان می کنند. یک اسقف افریقای جنوبی نیز از لوکا برای پخش کردن ارقام مذهبی مسیحی با "معجزه" اش شکایت کرده است.

اگرچه به نظر می رسد که آلفا لوکا از کار خود خارج شده است، اما به نظر می رسد که او یک نفر را به قدرت خداوند بازگردانده است، کلیسای بین المللی آللویا در پی واکنش شدید مردم عقب نشینی کرده است. آن ها اکنون ادعا می کنند که مردی که در تابوت قرار دارد، واقعاً زنده است و معجزه انجام شده، آن ها همچنین ثابت کردند که مرد چند روز قبل مرده بوده است. چیزی که اساساً می گویند این است که لوکا معجزه ای را به پایان رسانده است که خداوند شروع کرده بود.

احتمالاً تعجب می کنید که چه اتفاقی برای مرد مرده افتاده، درست است؟ خوب، او ظاهراً برای شرکت در این شاهکار دستگیر شده است. گزارش های عینی حاکی از آن است که وی به عنوان "برایتون"، از زیمباوه، یک کارگر واجد شرایط استخدام شده است که توسط یک شرکت چوب در پرتوریا به کار گرفته شده بود.مردی که ادعا می کند که در روز سه شنبه با 702 " صحبت می کرد، گفت که این اولین باری نیست که او به لوکا کمک کرد تا در مقابل جماعت او معجزه انجام دهد. او قبلاً وانمود می کرد که یک مرد ولیچری است تا به نظر برسد که رهبر وزارت امور خارجه از قدرتش استفاده کرده است، تا به او کمک کند سرپا بایستد.

" آیا می توانید تصور کنید که او چه زندگی داشته است؟

به شوخی گفت:"او برای من کار کرده است، مرد، دوباره زنده شد و حالا دستگیر شده است". این اولین بار نیست که ما "معجزات" مزخرف " را که توسط کشیشان آفریقایی انجام شد، پوشش دادیم. چند سال پیش لتبو رابالوگو را نشان دادیم که ادعا می کرد افراد را با زدن اسپری دافع حشرات خوب می کند، و بونگانی ماسکو که از شهروندان خواست تا اگر می خواهند زنده بمانند، التیام یابند و خوب شوند، باید روغن موتور بخورند، و پل سانیانگور، کشیش زیمباوه ای که ادعا می کرد شماره تلفن مستقیم خدا را دارد، و در واقع با او تلفنی صحبت می کند!!!!