همسر سوم الهام چرخنده کیست؟ + عکس عاشقانه

11:10 - 1400/03/10
سید محمد درویشی از روحانیون کشورمان میباشد که تحصیلات حوزوی دارد و همسر سوم خانم الهام چرخنده میباشد که به تازگی با هم ازدواج کرده اند و در حال حاضر در شهر کربلا اقامت دارند.محمد درویشی همسر سوم الهام چرخنده کیست؟ + مهاجرت

سید محمد درویشی از روحانیون کشورمان میباشد که تحصیلات حوزوی دارد و همسر سوم خانم الهام چرخنده میباشد که به تازگی با هم ازدواج کرده اند و در حال حاضر در شهر کربلا اقامت دارند.همسر سوم الهام چرخنده کیست؟ + عکس عاشقانه12

الهام چرخنده کی ازدواج کرد؟

مردادماه سال 96 بود که پسر الهام چرخنده با انتشار عکسی خبر از ازدواج مجدد مادرش داد اما این خبر در حد همان پست باقی ماند و دیگر خبری از ماجرای ازدواج مجدد الهام چرخنده نبود تا اینکه خانم بازیگر با انتشار پستی ماجرای ازدواجش را تایید کرد.

الهام چرخنده با انتشار عاشقانه ای برای همسرش خبر از ازدواج مجدد و زندگی عاشقانه در کنار همسرش داد.

عاشقانه الهام چرخنده و همسرش

الهام چرخنده صفحه اینستاگرامش را با انتشار دلنوشته ای از یک روز عاشقانه به روز کرد.

همسر سوم الهام چرخنده کیست؟ + عکس عاشقانه12

الهام چرخنده با انتشار این پست در اینستاگرامش نوشت : سلام...

همه چیز در سادگی نهار امروز خلاصه میشد. سبد پیکنیک دست تو بود .میرفتی تا جایی راحت و امن و دنج و تمیز پیدا کنی. از دور قامت عباسیت رو نگاه میکردم.

تو دلم میگفتم : ای خدا ، مگه میشه یک انسان اینقدر آدم حسابی باشه!!!صدام زدی؛ الهامم ، بیا اینجا خوبه.

نشستیم..تو درست نیمکت رو ب روی من بودی .. درب ظرف ها رو باز کردی.. ای جانم.. ممنون خانوم..

مثل همیشه لقمه اول رو برای من گرفتی. من گونه هام سرخ شد باز.. گفتم؛ دردتون به جان ، یه کوکو سیب زمینی ساده و یه ظرف سالاد این همه تشویق و محبت و تشکر نداره که نفس..

زل زدی تو چشمام گفتی.. خودت چی پس؟! این همه راه اومدی ، تا محل کارم ، تا نهار رو تو این هوای بهاری تو طبیعت با هم بخوریم. تا لقمه آخر این نهار چشم ازت بر نداشتم. و لحظه آخر وقتی از جامون بلند شدیم ، این عکس رو گرفتم...

گفتی : از نیمکت خالی عکس میگیری؟ خندیدم. این نیمکت در نظر اول خالیه. برای من و تو کلی خاطره توش باقی موند. پی نوشت.. هوا خوبه.. همسرانمون خسته کار و خسته قصه های اقتصادی هستن. گاهی خوشحالی زیبایی میشه با کمترین ها به شرط عشق برای خودمون خلق کنیم.....

همسر سوم الهام چرخنده کیست؟ + عکس عاشقانه16

الهام چرخنده بازیگر سینما و تلویزیون

الهام چرخنده بازی در سینما را با فیلم عروسی مهتاب در سال 75 آغاز کرد و در چندین فیلم سینمایی جلوی دوربین رفت اما با بازی در تلویزیون در میان مردم شناخته شد.

همسر سوم الهام چرخنده کیست؟ + عکس عاشقانه2

سام درخشانی و الهام چرخنده در سریال آوای باران

بازی الهام چرخنده در سریال من یک مستاجرم مورد توجه مخاطبان تلویزیون قرار گرفت و بعد از آن نقش آفرینی در سریالهایی چون دایره تردید ، ششمین نفر ، پروانه ، آوای باران ، آسمان من و بزم آخر را در کارنامه هنری اش دارد.

همسر سوم الهام چرخنده کیست؟ + عکس عاشقانه2

الهام چرخنده بازیگر سریال من یک مستاجرم

فرشید نوابی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان همسر سابق الهام چرخنده بود و سال 93 جدایی این زوج از یکدیگر علنی شد و الهام چرخنده با تغییراتی که در سبک زندگی اش ایجاد کرد تا مدتها با حواشی زیادی روبرو بود.