ثروت و زندگی لاکچری مهدی طارمی لو رفت + تصاویر

08:53 - 1400/03/10
مهدی طارمی در روز 27 تیر سال 1371 در شهر بوشهر به دنیا آمد. او یک بازیکن حرفه ای فوتبال است و در پست مهاجم در باشگاه پورتوی پرتغال بازی می کند.
ثروت-زندگی-لاکچری-

مهدی طارمی در روز 27 تیر سال 1371 در شهر بوشهر به دنیا آمد. او یک بازیکن حرفه ای فوتبال است و در پست مهاجم در باشگاه پورتوی پرتغال بازی می کند.

ثروت و زندگی لاکچری مهدی طارمی لو رفت + تصاویر8

فوتبال باشگاهی

مهدی با پیراهن تیم شاهین بوشهر وارد دنیای حرفه ای فوتبال شد. او از سال 1389 تا سال 1391 در این تیم بازی کرد. او 7 بازی انجام داد و 1 گل به ثمر رساند.

طارمی در ادامه به تیم ایران جوان بوشهر پیوست. او دو فصل عضو این تیم بود و در 22 دیدار رسمی 12 گل زد. مهدی نشان داد که می تواند یک مهاجم خطرناک و گلزن باشد.

او در آن زمان در لیگ برتر بازی نمی کرد ولی مورد توجه علی دایی قرار گرفت. در نتیجه طارمی در سال 1393 با باشگاه بزرگ و محبوب پرسپولیس قرارداد امضا کرد. او با پیراهن سرخپوشان پایتخت به یک بازیکن مشهور تبدیل شد و به تیم ملی ایران هم رسید.

او در مورد پیوستن به پرسپولیس گفت:

ثروت و زندگی لاکچری مهدی طارمی لو رفت + تصاویر11

«من هم مانند همه بوشهری ها از زمین های خاکی، فوتبالم را شروع کردم و چون بوشهر تیم های زیادی ندارد واقعا باید خیلی تلاش کنی تا به این تیم ها راه پیدا کنی. فکر کردم برای رسیدن به تیم های بزرگ باید شرایط خاصی داشته باشید و کسی به ما نگاه هم نمی کند. من در خانواده ساده ای بزرگ شده ام و فقط به فوتبال فکر می کردم و واقعا فکر نمی کردم در این سن بتوانم پیراهن پرسپولیس را بپوشم. من روزی آرزوی دیدن دایی را از نزدیک داشتم اما حالا خوشحالم که شاگرد او هستم. علی آقا در یکی از بازی های لیگ مرا دیده بود و پرسید آیا دوست داری به پرسپولیس بیایی و من هم با سر آمدم.»

مهدی سه فصل در پرسپولیس بازی کرد و 87 بار با پیراهن این تیم در لیگ به میدان رفت. او 45 بار دروازه حریفان را باز کرد. او همراه با سرخپوشان قهرمانی در لیگ برتر و سوپرجام ایران را تجربه کرد و جایزه آقای گل لیگ برتر را هم دریافت کرد.

ثروت و زندگی لاکچری مهدی طارمی لو رفت + تصاویر15