پرداخت وام 50 میلیونی به مردم + جزئیات

12:53 - 1400/03/07
اجرای امر خطیر پرداخت وام‌قرض الحسنه در نظام بانکی ایران چندان در اولویت نیست و بسیاری از نیازمندان به سختی می توانند از بانک ها تسهیلات بدون سود دریافت کنند

اجرای امر خطیر پرداخت وام‌قرض الحسنه در نظام بانکی ایران چندان در اولویت نیست و بسیاری از نیازمندان به سختی می توانند از بانک ها تسهیلات بدون سود دریافت کنند اما در میان خیل بانک های دولتی و خصوصی، دو بانک یعنی بانک قرض الحسنه مهر ایران و بانک قرض الحسنه رسالت تمرکز خود را به ارائه وام‌های قرض الحسنه قرار داده اند.

شرایط دریافت تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی بانک قرض الحسنه مهر ایران برای اغلب متقاضیان وام های قرض الحسنه آشناست و در این مطلب به آن نمی پردازیم بلکه آنچه در این گزارش مدنظر قرار دارد وام ۵۰ میلیونی قرض الحسنه این بانک است.

شرایط دریافت وام ۵۰ میلیونی

شرایط دریافت وام ۵۰ میلیونی بانک قرض الحسنه مهر ایران به این صورت است که فرد متقاضی، تا سقف ۲۵ میلیون تومان به مدت یک ماه در بانک ودیعه گذاری می کند و بانک نیز تا سقف ۵۰ میلیون تومان به متقاضی وام قرض الحسنه پرداخت می‌کند که ۲۵ میلیون تومان از این مبلغ از محل اندوخته های موجود در صندوق اجتماعی هر شعبه تامین می شود. کارمزد این تسهیلات ۴ درصد بوده و تا اقساط آن تا۳۶ ماه قابل تقسیط است.

بر اساس توضیحات بانک قرض الحسنه مهر ایران در وبسایت این بانک، طرح حمایتی فرد حقیقی برای متقاضیانی طراحی شده که خواستار بهره مندی از تسهیلات قرض الحسنه این بانک در کمترین زمان ممکن باشند.

شایان ذکر است در حالت عادی، متقاضیان برای استفاده از تسهیلات قرض الحسنه بانک مهر ایران ، ملزم به کسب میانگین با حداقل کارکرد ۳ ماهه حساب هستند اما در طرح حمایتی فرد حقیقی، افرادی نیاز فوری به وام دارند و فرصت ایجاد میانگین را ندارند، می توانند با افزایش مبلغ موجودی در دسترس خود، وام ۵۰ میلیونی را با ودیعه گذاری یک ماهه ، دریافت کنند.