ازدواج مجدد دختر باردار 13 ساله با پسر نوجوان + تصاویر

12:37 - 1400/03/06
دختر باردار که تنها 13 سال داشت با تصمیم خانواده ها برای مراسم ازدواج با پسر نوجوان آماده شده بود ، مراسمی که هیچ یک از میهمانان و میزبان آن خوشحالی واقعی در چهره نداشتند.
ازدواج-مجدد-دختر-باردار-13-ساله-پسر-نوجوان--تصاویر-

دختر باردار که تنها 13 سال داشت با تصمیم خانواده ها برای مراسم ازدواج با پسر نوجوان آماده شده بود ، مراسمی که هیچ یک از میهمانان و میزبان آن خوشحالی واقعی در چهره نداشتند.

ازدواج جنجالی دختر باردار چینی!

دختر باردار 13 ساله چینی با پسری هم سن خودش ازدواج کرد که این ازدواج واکنش و جنجال هایی را به همراه داشت.عروس در هنگام مراسم عروسی 5 ماهه باردار بوده است و پدرو مادر داماد به همین دلیل مراسم عروسی را زودتر از موعد برگزار کرده اند.

SHOCKING footage allegedly shows a pregnant girl marrying her 13-YEAR-OLD fiance in rural China.

ازدواج مجدد دختر باردار 13 ساله با پسر نوجوان + تصاویر13

عکس عروس باردار مراسم ازدواج دختر و پسر 13 ساله چینی

واکنش ها به ازدواج دختر باردار و پسر نوجوان در چین

تصاویر منتشر شده از مراسم ازدواج سنتی و رسمی در یکی از شهرستان های دینگان باعث شد تا مسئولین این کشور بار دیگر قوانین ازدواج ممنوع افراد کم سن و سال را در رسانه ها تکیید کنند.

برخی از رسانه ها اعلام کرده اند که این دخت رو پسر هر دو 16 ساله هستند و خانواده ی آنها بعد از ماجرای بارداری دختر تصمیم به برگزاری این مراسم گرفتند.

ازدواج مجدد دختر باردار 13 ساله با پسر نوجوان + تصاویر7

عکسی از مراسم ازدواج دختر و پسر 13 ساله

عکاس تصاویری از چهره عروس و داماد نوجوان را گرفت که نگرانی و ناراحتی را در بخشی از مراسم نشان می دهد ، بسیاری از میهمانان با دیدن چهره عروس سوال می کردند که چرا این مراسم برگزار شده است در حالی که از قرار معلوم اجباری در کار بوده است.

ویدئوی ضبط شده نشان می دهد که بعضی از میهمانان به والدین این عروس و داماد کم سن و سال می گویند :این دو خیلی جوان هستند و نمیتوانند مسئولیت زندگی را برعهده بگیرند.

براساس قانون ازدواج چین سن قانونی برای ازدواج 20 برای دختران و 22 برای پسران است و افراد کمتر از این سن اجازه ازدواج ندارند.