مژگان صابری مقابل دوربین عکاسی + عکس

08:54 - 1400/03/05
حانیه زاهد از عکاسان فعال در حوزه سینما و تلویزیون که این روزها حضور فعالی در جشنواره فیلم فجر دارد با انتشار پستی درباره علت رفتار مژگان صابری و شایعه بیماری اوتیسم او توضیح داد.
ژست-های-ناجور-مژگان-صابری-مقابل-دوربین-

حانیه زاهد از عکاسان فعال در حوزه سینما و تلویزیون که این روزها حضور فعالی در جشنواره فیلم فجر دارد با انتشار پستی درباره علت رفتار مژگان صابری و شایعه بیماری اوتیسم او توضیح داد.

مژگان صابری مقابل دوربین عکاسی + عکس3

شایعه ابتلای مژگان صابری به بیماری اوتیسم صحت دارد؟

رفتارهای عجیب مژگان صابری در نشست خبری فیلم شعله ور که روز گذشته در پردیس سینمایی ملت برگزار شد ، همه را متعجب کرد و شایعات فراوانی در خصوص او شکل گرفت.

در ساعات ابتدایی انتشار تصاویر مژگان صابری عده ای گمان کردند که خانم بازیگر جوان به دلیل شلوغی فضا و ناآشنا بودن موذب است و دلیل رفتارهای او این ماجرا است ، اما عده ای دیگر در مقابل او جبهه گرفتند و ماجرای علاقه به شهرت را درباره خانم بازیگر مطرح کردند اما گروهی دیگر همه اینها راکنار گذاشته و خبر از ابتلای مژگان صابری به بیماری اوتیسم دادند.

مژگان صابری مقابل دوربین عکاسی + عکس16

انتشار این شایعات باعث شد تا حانیه زاهد یکی از عکاسان سرشناس کشورمان با انتشار پستی به این ماجرا واکنش نشان دهد و درباره علت اصلی رفتار خانم بازیگر توضیح داد.

مژگان صابری مقابل دوربین عکاسی + عکس15

حانیه زاهد با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت :پیرو جنجالهای اخیر در مورد ایشون باید عرض کنم که:ایشون اوتیسم نَدارند ، توجه کنید، نَدارند .... بنده شخصا سوال کردم از عوامل و کارگردان حتی خواستم با خودش تماس بگیرن که گرفتن و به من گفتن خودش هم گفته نه همچین چیزی نیست ، تم رفتاری ایشون شخصی و متعلق به خودش هست ، حتی دوستان و هم کلاسی های ایشون که ایشون رو میشناسن هم گفتن به من تم خودش اینطوریه.

مژگان صابری مقابل دوربین عکاسی + عکس12 در ضمن هیچکس ایشونو مسخره نکرد برای همه فقط عجیب بود و شاید جالب نکته ی مهم تر از همه ی اینها افراد اوتیسمی افراد مشکل داری نیستن ،مشکلات رفتاری دارن اما مثل بقیه هستن فقط کمی باید درک بشن و البته زود هم درمان بشن و باید فهمیدشون کما اینکه در دنیا افراد نابغه ایی هستن که دارای اوتیسم هستن ... پس هر رفتار غیر عادی رو به بیماریهای گوناگون نسبت ندهیم ، لطفا لطفا به دیگرانی که نمیدونن هم انتقال بدین این مطلب رو و نکته ی اخر همه میدونن که در نشستهای خبری شکار میشن و زیر ذره بین هستن پس کسی نمی تونه عکاس ها رو مورد شماتت قرار بده چون اونها فقط وظیفه شون رو انجام دادن.... و در آخر امیدوارم هر جا هست موفق باشه .... اوتیسم یک اختلال رشدی مغزی است که به وسیله آسیب در تقابلات (مداخلات) اجتماعی و ارتباط و همچنین رفتارهای تکراری و ویژه تقسیم بندی می شود، این علایم همگی پیش از سه سالگی کودک ایجاد می شود. اوتیسم بسیاری از بخش های مغز را تحت تأثیر قرار می دهد و این که چطور این اتفاق رخ می دهد، هنوز درک نشده است.