پسربچه همدانی جوان همسایه را کشت + جزئیات حادثه

20:47 - 1400/03/03
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: پسر خردسال با فشار دادن سوئیچ استارت خودروی نیسان سبب مرگ مرد ۴۱ ساله در شهرک الوند این شهر شد.

پسر خردسال با نیسان پدر مرد 41 ساله همدانی را به کشتن داد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: پسر خردسال با فشار دادن سوئیچ استارت خودروی نیسان سبب مرگ مرد ۴۱ ساله در شهرک الوند این شهر شد.

به گزارش رکنا، سرهنگ فرخ جمالی بیان کرد: مرد ۴۱ ساله ای خودروی نیسان را داخل حیاط منزل مسکونی پارک کرده و در حال تعمیر چراغ های دنده عقب خودرو بود.

وی اضافه کرد: این راننده، خودرو را در حالت دنده عقب قرار داده و سوئیچ خودرو را نیز باز گذاشته بود و با نشستن در عقب خودرو در تلاش برای تعمیر و رفع نقص چراغ های دنده عقب خودروی نیسان بود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان اظهار داشت: در این هنگام پسر همسایه وارد حیاط این منزل مسکونی شده و با توجه به باز بودن در خودرو سوار بر نیسان می شود.

وی اضافه کرد: این پسر که پدر او نیز دارای نیسان است، اقدام به بازی با فرمان خودرو کرده و سوئیچ را فشار می دهد که این کار او سبب حرکت و پرش خودرو به سمت عقب و قرار گرفتن مرد ۴۱ ساله بین سپر نیسان و در خانه می شود.

وی بیان کرد: با توجه به شدت ضربه وارد شده این مرد ۴۱ ساله که دارای ۲ فرزند خردسال نیز است دچار خونریزی داخلی شده و پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.