اولین عکس از خواهر مثله شده بابک خرمدین + عکس

10:48 - 1400/02/29
عکس آرزو خرمدین خواهر بابک خرمدین کارگردان معروف را مشاهده می‌کنید که از سال 97 ناپدید شده بود و الان مشخص شده است

عکس آرزو خرمدین خواهر بابک خرمدین کارگردان معروف را مشاهده می‌کنید که از سال 97 ناپدید شده بود و الان مشخص شده است آرزو خرمدین و شوهرش توسط پدر و مادرش به قتل رسیده و جسد دختر جوان سلاخی شده است. ساعتی قبل پدر و مادر با پیگیری های خبرنگار رکنا مشخص شد که پدر و مادر بابک خرمدین به قتل و مثله کردن دختر و دامادشان اعتراف کردند.

اولین عکس از خواهر مثله شده بابک خرمدین + عکس5

پدر بابک خرمدین که درپرونده قتل فجیع پسرش دستگیر شده بود بعد از 3 روز پرده از 2 جنایت دیگر برداشت و به قتل دختر و دامادش اعتراف کرد. سرپرست دادسرای جنایی تهران: پدر بابک خرمدین در تازه‌ترین اعترافات خود گفته در سال ۹۰ داماد خود و بعدها در سال ۹۷ دختر خود را هم به قتل رسانده و برای رهایی از اجساد آنها را تکه‌تکه کرده و هر کدام را در جایی رها کرده است.

چند روز پیش بود که جسد تکه‌تکه شده بابک خرمدین کارگردان سینما در حوالی منزل پدری‌اش در شهرک اکباتان تهران کشف شد و پدرش به قتل او اعتراف کرد.

اعتراف پدر و مادر بابک خرمدین به قتل دختر و دامادشان

سرپرست دادسرای جنایی تهران گفت: پدر و مادر خرمدین به قتل داماد و دختر خودشان هم اعتراف کردند.

قاضی محمد شهریاری گفت: پدر و مادر خرمدین در اعتراف‌شان اظهار کردند که داماد خانواده خرمدین در سال ۱۳۹۰ و دختر خانواده در سال ۱۳۹۷ را به همان روش یعنی تکه تکه کردن جسد و انتقال به سطل زباله، به قتل رساندند.

وی در پاسخ به این سوال که انگیزه قتل این افراد چه بوده است، گفت: قاتلین در اعتراف گفتند که بچه‌ها معتاد بودند و موادمخدر مصرف می‌کردند که البته تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

قاضی شهریاری با بیان اینکه در سال ۱۳۹۰ درخصوص داماد این خانواده اعلام مفقودی شده بود، تصریح کرد: روانپزشک گفته که قاتلین سالم هستند.

به گفته سرپرست دادسرای جنایی تهران تحقیقات در خصوص این متهمان همچنان ادامه دارد.

در روز ۲۷ اردیبهشت ماه از قتل بابک خرمدین کارگردان سینما توسط پدر و مادرش به قتل رسیده بود.