فایل صوتی پخش نشده آزاده نامداری بعد از 40 روز لو رفت / فیلم

14:14 - 1400/02/21
یک فایل صوتی پخش نشده آزاده نامداری بعد از 40 روز لو رفت

چهل روز از مرگ مرحومه آزاده نامداری گذشت اما هنوز دلیل فوتش مشخص نشده این گفتگو دقیقا چند روز قبل از فوتش بین او و یکی دیگه از مجریان سابق صدا و سیما شاهین صمدپور اتفاق افتاده، در بخشی از این فایل صوتی نامداری میگه : میخوام بخندم و تصویر یک دختر خوشحال ازم تو ذهن مردم بمونه

شامگاه هفتم فروردین ساعت ۱۹:۵۰ دقیقه شب طی تماس یک فرد که خود را پدر آزاده نامداری معرفی کرده، با پلیس ۱۱۰، این فرد اعلام کرده است که پس از ۲ روز بی خبری از دخترم(آزاده نامداری) به منزل او مراجعه کردیم اما با پیکر بی جان او مواجه شدیم. در نهایت به گفته اورژانس به دلیل اینکه ۴۸ ساعت از مرگ گذشته است و نمی توانند تشخیص قطعی چهره را اعلام کنند، بازپرس کشیک قتل تهران و نماینده پزشکی قانونی برای تشکیل پرونده و تشخیص هویت جسد به محل کشف پیکر نامبرده اعزام شدند.

نظر اورژانس درباره فوت آزاده نامداری

سخنگوی اورژانس کشور: زمان زیادی از فوت خانم نامداری گذشته است. خالدی: در ساعت ١٨:٣٨ با اورژانس تهران از یکی از برج های سعادت آباد تماسی گرفته می شود و ماموران اورژانس بلافاصله اعزام می‌شوند.

مادر خانم نامداری دو روز از او بی خبر بوده است و امروز به منزل او مراجعه می کند و با پیکر بی جان او مواجه می شود.باتوجه به علایم جسد می توان گفت زمان زیادی از فوت خانم نامداری گذشته بوده است و جنازه متوفی تحویل پلیس می‌شود.باید پزشکی قانونی درباره علت مرگ، اظهار نظر کند.

رئیس اورژانس نیز اعلام کرد:ماموران اورژانس پس از ورود به منزل و تایید فوت خانم نامداری جسد را بررسی کردند.پیکر خانم نامداری جراحت ظاهری نداشته و جسد جهت بررسی تخصصی علت فوت به پزشکی قانونی تحویل داده شده است/باشگاه خبرنگاران

فایل صوتی پخش نشده آزاده نامداری بعد از 40 روز لو رفت / فیلم6