این حسرت که بر دل علی انصاریان ماند + عکس

20:56 - 1400/02/13
 حسین سلیمانی بازیگر سینما ضمن تشریح روند حضورش در فیلم سینمایی «کولبرف» بیان کرد که برخی از اهالی سینما به دلیل شرایط اقتصادی در خرج روزمره خود مانده اند.
این-حسرت-که-بر-دل-علی-

حسین سلیمانی بازیگر سینما درباره تازه ترین فعالیت های خود گفت: فیلم «کولبرف» به کارگردانی میلاد منصوری، مهرماه سال گذشته تصویربرداری شد که فیلمی با موضوع کولبران کرد است. افرادی که در سخت ترین شرایط کار می کنند اما سود کارشان را آدم های دیگری می برند. در این میان اتفاق تلخی برای این گروه می افتد که با یکدیگر متحد می شوند تا به حقشان برسند. داستان فیلم بسیار جذاب و تولید آن بسیار سخت بود. میلاد منصوری به رغم آنکه کارگردانی جوانی است، بسیار باهوش است و معتقدم حاصل کارش فیلم قابل تأملی خواهد بود.

این حسرت که بر دل علی انصاریان ماند + عکس8

وی درباره همکاری با زنده یاد علی انصاریان در فیلم سینمایی «کولبرف» ادامه داد: این فیلم چهار کاراکتر اصلی دارد که من در نقش یکی از آن ها حضور دارم و علی انصاریان هم در فیلم نقش مأموری را داشت که خودش معتقد بود، بهترین نقش آفرینی شان را در این نقش داشته است. رفاقت بیست وچند ساله ای با علی انصاریان داشتم و در چند پروژه هم او را پیشنهاد کردم و او هم اگر سر کاری می رفت، من را پیشنهاد می داد، اما در این فیلم، او انتخاب خود کارگردان بود.

سلیمانی افزود: همکاری در «کولبرف» واقعاً خاطره انگیز بود. این فیلم برای علی انصاریان بسیار مهم بود و حتی هنوز فایل های صوتی او را دارم که تا آخرین روزهایی که به بیمارستان برود، پیگیر نتیجه کار بود و بسیار دوست داشت فیلم را روی پرده ببیند.

آنقدر این علاقه جدی بود که میلاد منصوری یکی از سکانس های فیلم را آماده کرد تا به بیمارستان ببرد و علی آن را ببیند اما روزی این سکانس آماده شد که علی انصاریان فوت کرد و از میان ما رفت.

حسین سلیمانی با اشاره به نقش آفرینی متفاوت علی انصاریان در سریال «87 متر» ساخته کیانوش عیاری، ادامه داد: علی انصاریان بیشتر از بسیاری از آدم هایی که ادعا می کنند، عاشق سینما هستند، عاشق تر بود. هر لحظه از سینما و فیلم صحبت می کرد و تمام دغدغه اش سینما بود.