یارانه معیشتی 1 میلیون تومان می شود

16:09 - 1400/02/10
یارانه معیشتی طرح حمایتی دولت یا نوعی کمک مالی می باشد.یارانه معیشتی از دوره ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد در بودجه قرار گرفت.
یارانه-معیشتی-1-میلیون-تومان-

یارانه معیشتی 1 میلیون تومان می شود6

یارانه معیشتی طرح حمایتی دولت یا نوعی کمک مالی می باشد.یارانه معیشتی از دوره ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد در بودجه قرار گرفت. یارانه معیشتی به صورت مستقیم و نقدی به حساب مردم واریز می شود. یارانه معیشتی اعطاء کمک مالی به روی یک کالا یا خدمتی که به مردم جهت افزایش رفاه عمومی جامعه داده می شود.

آذری جهرمی در « کلاب‌هاوس » و در جمع فعالان اقتصادی گفت:

یارانه معیشتی 1 میلیون تومان می شود14

می‌توان به «هر ایرانی ماهانه یک میلیون تومان یارانه داد»؛ به شرطی که بعد از لغو تحریم‌ ها، بهره‌وری را بهبود بخشید و همچنین یارانه‌های پنهان را اصلاح کرد.

این اظهار نظر از نظر برخی از فعالان سیاسی شعار زیرپوستی وزیر جوان برای کاندیداتوری در انتخابات 1400 است!

هدف از این برنامه، جمع‌آوری آمار مسکن برای سامان دادن این بخش مهم اقتصادی و همچنین مشخص شدن واحدهای خالی است. اگر افراد اطلاعات خود را ثبت نکنند مشمول جریمه‌هایی مانند ممنوعیت از انجام عملیات‌های بانکی و پرداخت چند برابری مالیات خواهند شد. بسیاری از شهروندانی که در روزهای گذشته برای ثبت اطلاعات مربوط املاک یا اسکان خود اقدام کرده‌اند با مشکلاتی در سامانه ثبت مواجه شده‌اند. در این گزارش تلاش کرده‌ایم با بررسی بیشترین مشکلات و سؤالات مراجعان به سایت، به آنها پاسخ دهیم.

یارانه معیشتی 1 میلیون تومان می شود7

آدرس سامانه

ثبت اطلاعات مربوط به املاک فقط در سامانه‌ای که وزارت راه و شهرسازی طراحی کرده مورد قبول است و افراد نباید به سایت‌هایی که از سوی مراجع غیررسمی معرفی می‌شود و بیشتر جنبه سودجویی و اخاذی دارد، مراجعه کنند. برای خوداظهاری اطلاعات مالکیت و سکونت سامانه ملی املاک و اسکان کشور با آدرس amlak.mrud.ir توسط وزارت راه و شهرسازی طراحی شده و دارای اعتبار است. نکته مهم دیگر برای شروع ثبت‌نام این است که برای ورود به سامانه لازم است با یک شماره همراه که مالکیت آن برای کدملی شما ثبت شده باشد وارد سامانه شوید.