عکس عروسی عجیب یک زوج کنار سطل زباله / تصاویر

10:34 - 1400/02/10
این روزها متاسفانه شاهد طلاق های زیادی بین زوجین جوان هستیم. عروس و دامادهایی که با عشق و علاقه وافر ازدواج می کنند اما مدت زیادی طول نمی کشد که این عشق فروکش کرده و جایش را به تنفر می دهد. 
عکس-عروسی-عجیب-یک-زوج-کنار-

عکس عروسی عجیب یک زوج کنار سطل زباله / تصاویر18

این روزها متاسفانه شاهد طلاق های زیادی بین زوجین جوان هستیم. عروس و دامادهایی که با عشق و علاقه وافر ازدواج می کنند اما مدت زیادی طول نمی کشد که این عشق فروکش کرده و جایش را به تنفر می دهد.

یک عکاس با انتشار عکس زیر نوشت:

آیـا وکیلم شما را به عقد دائمىِ….! و بعد از چند بار چیدن گل و آوردن گلاب بالاخره با اجازه ى بزرگتر ها بله را مى گویند و به اصطلاح خودشان مى روند قاطىِ مُرغها..! امّا از من به شما نصیحت بى “عشق” تن به وصلت ندهید که عاقبت این عمل خطرناک خوشایند نیست!! بى “عشق” ازدواج نکنید که آمار “طلاق” را بالا نبرید!! بى “عشق” ازدواج نکنید که ریشه ى “خیانت” بخُشکد…!

عکس عروسی عجیب یک زوج کنار سطل زباله / تصاویر5

عکس های عروسی عجیب کنار سطل زباله

بى “عشق” ازدواج نکنید که به محض دیدن دوست مجردتان نگویید (اگر عقل الانم را داشتم ازدواج نمى کردم) لطفاً،براى رفع تکلیف، دامن به این فاجعه نزنید..!!

بد نیست درباره تعریف یک عاشق بیشتر بدانید

علی باجلان روانشناس و مشاور خانواده گفت: هرکسی قبل ازدواج با توجه به محیط خانوادگی خود (روابط پدر و مادر یا اطرافیان مهم زندگی)، تعریفی ازعشق را مدنظر قرار می دهد، که این تعریف از فردی به فرد دیگر متفاوت است.

عشق و عاشقی

به بهانه عکس های عروسی عجیب درباره عشق و عاشقی های قبل از ازدواج صحبت می کنیم. وی افزود: لذا برداشت از عشق و انجام رفتارهای عاشقانه بین فرد با همسرش فرق دارد و اکثر آنها از زندگی خانوادگی و دیدن تجربیات مختلف نشات می گیرد.

باجلان عنوان کرد: در بحث عشق هر دوجنس زن یا مرد می توانند برداشتهای اشتباه را وارد رابطه خود کنند و با توجه به اینکه هر دو آنها به یکسری از افسانه ها در این باره اعتقاد دارند، تشخیص اینکه کدام جنس برداشتهای اشتباه بیشتری دارد خیلی سخت به نظر می رسد.

عکس عروسی عجیب یک زوج کنار سطل زباله / تصاویر20

عشق زوجین

این روانشناس با اشاره به اشتباه اکثر جوانان برای تصمیم ازدواج اظهار داشت: متاسفانه امروزه بسیاری از جوانان اعتقاد دارند تا عاشق کسی نشوند، تشکیل زندگی مشترک با او امکان پذیر نیست و حتی گاه قید بسیاری از خواستگارها یا گزینه های مناسب پیش رو برای ازدواج را به خاطر همین تفکر اشتباه ( که عاشق فرد نیستند) می زنند.