عکس لو رفته از احسان علیخانی در کنار یک دختر + عکس

10:45 - 1400/02/09
احسان علیخانی را در کنار یک دختر زیبا می بینید.

احسان علیخانی (زادهٔ ۱۵ آبان ۱۳۶۱ در تهران) تهیه‌کننده، مجری تلویزیونی، دستیار کارگردان و کارگردان اهل ایران است. احسان علیخانی فارغ‌التحصیل رشتهٔ مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران است. احسان علیخانی نخستین برنامهٔ زنده‌ای که به عنوان مجری فعالیت کرده‌است در سال ۱۳۸۰ بوده‌است.

عکس لو رفته از احسان علیخانی در کنار یک دختر + عکس3

او اجراهای برنامه‌هایی مانند صبح آمد، ماه عسل و سه ستاره و عصر جدید و … را برعهده داشته‌است. نخستین بار در برنامه تلویزیونی «پسرهای ایرونی» به عنوان مجری، جلوی دوربین رفت و پس از اجرای برنامه «جزر و مد» با برنامهٔ ماه عسل یک چهره شد. وی در حال حاضر فعالیت خود را در تلویزیون به عنوان کارگردان، تهیه‌کننده و مجری یک برنامهٔ استعدادیابی به نام عصر جدید ادامه می‌دهد که تاکنون دو فصل از آن ساخته و پخش شده‌است.

بیوگرافی احسان علیخانی

  • نام :احسان

  • نام خانوادگی :علیخانی

  • تاریخ تولد :1361/8/15

  • محل تولد :تهران

  • محل سکونت :تهران خیابان هروی

  • تحصیلات :فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران

  • تاهل :مجرد

احسان علیخانی در ویژه برنامه سال

احسان علیخانی ویژه برنامه سال تحویل 94 را با عنوان بهار نارنج روی آنتن شبکه سوم سیما برد.در این ویژه برنامه احسان علیخانی میزبان چهره های معروف عرصه هنر و ورزش بود.

احسان علیخانی همانند سالهای گذشته با ویژه برنامه ماه عسل میهمان شبکه سوم سیما و خانه های مخاطبان شد. ماه عسل 94 با تغییر در دکور و همچنین شیوه دعوت میهمانان نوید جذابیت بیشتر و تازگی را در سری برنامه های ماه عسل میدهد.

عکس لو رفته از احسان علیخانی در کنار یک دختر + عکس7

احسان علیخانی در ماه عسل

ماه عسل نام برنامه ای زنده است که در ماه رمضان هرروز از شبکه 3 سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می شده است. تا پیش از رمضان 1391 تهیه کنندگی و اجرای این برنامه را احسان علیخانی بر دوش داشت، حتی سال 87 هم فرزاد حسنی مجری این برنامه بود، اما در سال 91 تهیه کننده این برنامه مجید یوسفی و مجری این برنامه علی ضیا انتخاب شدند. موضوع این برنامه در قالب اجتماعی است. مهمانان این برنامه می تواند از هر قشری باشد از جمله:معلول، شاعر، نخبه و ... مجدداً در سال 92 اجرای این برنامه به احسان علیخانی سپرده شد و این امر در سال 93 تکرار شد.

عکس لو رفته از احسان علیخانی در کنار یک دختر + عکس15