سحر قریشی و همسرش / عکس لو رفته

17:40 - 1400/01/31
تصویری از سحر قریشی را در کنار همسر سابقش می بینید.

سحر قریشی متولد ششم دی ماه 1366 در شهر تهران است. در خانواده‌ای کم جمعیت بزرگ شده و تک دختر است. فقط یک برادر دارد به نام سپهر قریشی که رابطه خیلی عاطفی و خوبی با سحر دارد.

سحر قریشی از بازیگران جوانی است كه پله های ترقی را خیلی زود و سریع طی كرد و به یك چهره محبوب و پركار در عرصه بازیگری تبدیل شد. گرچه اکنون در اوج محبوبیت زندگی حرفه‌ای، مورد هجوم حواشی و شایعات قرار گرفته است، ولی او با قدرت و تلاش به كار خود ادامه می‌دهد و در مقابل حواشی می‌ایستد و به آنها پاسخ می‌دهد.

سحر قریشی و همسرش / عکس لو رفته7

نکته جالب در بیوگرافی سحر قریشی این است که او اهل فوتبال است و طرفدار پر و پا قرص تیم استقلال است. برادرش سپهر هم طرفدار با تعصب استقلال تهران است.

سحر قریشی در سال ۱۳۹۶ برای اولین بار بازی در تئاتر را تجربه کرد. او در نمایش «لامبورگینی ۲» به کارگردانی سیامک صفری با گریمی متفاوت به روی صحنه رفته است. بازی سحر قریشی در این نمایش جنجال های زیادی ایجاد کرد که چرا از ستاره های سینما در تئاتر استفاده می شود.

همسر اول سحر قریشی، مهران اخوان ذاکری بوده که مشوق او در بازیگری بوده است و در مصاحبه پایانی خود درباره علت جدایی از سحر قریشی گفته بود: سحر همیشه از من به عنوان مشوق خود یاد کرده است و در مصاحبه های مختلف گفته است که اگر همسرم راضی نباشد دیگر بازیگری نمی کنم و آنرا کنار می گذارم؛ یعنی بازیگری اگر بخواهد به زندگی خصوصی ام لطمه بزند آن را کنار خواهم گذاشت.

سحر قریشی و همسرش / عکس لو رفته17

وی در ادامه گفته بود: من دیگر دوست ندارم سحر بازیگری را ادامه دهد. وقتی سریال دلنوزان پخش شد سحر خیلی مشهور شد و رفتارش کم کم تغییر کرد و در حال حاضر شش ماهی می شود که از همسرم هیچ خبری ندارم. در دادگاه از او شکایت کردم تا جلوی کارش را بگیرم، اما چون خودم اجاز کار به او داده ام، تقاضایم برای ممنوع الکار شدنش رد شد. من از نظر شرعی راضی نیستم همسرم این کار را ادامه دهد.