کارهایی که مرد برای پسر شدن جنین باید انجام دهد

12:22 - 1400/01/28
اگر دوست دارید پسر دار شوید قبل از اینکه اقدام به بارداری کنید تغذیه خود را تنظیم کرده و از مصرف قارچ و موز و ترشی و تخمه کدو غافل نشوید
کارهایی-که-مرد-برای-پسر-شدن-جنین-

چگونه می توانیم به طور طبیعی جنسیت کودکمان را پسر تعیین کنیم؟

اگر رویای تولد یک پسر بچه ناز را دارید، موارد خاصی را باید به یاد داشته باشید برای بدنیا آوردن یک نوزاد پسر اقدامات زیادی باید انجام دهید ؛ از رعایت رژیم غذایی تا دقت در نزدیکی و ... که تمام آنها را در غالب تمام کارهایی که برای پسر دار شدن باید انجام داد در این بخش از نمناک خواهیم گفت، نکات زیر را برای افزایش شانس خود رعایت کنید و مطمئن باشید که نتیجه خواهد داشت.

تمام کارهایی که برای پسر دار شدن و پسر شدن جنین باید انجام داد

1. آگاهی عمیق از حالتهای آمیزشی داشته باشید:

برخی از حالتهای آمیزشی، موجب نفوذ عمیق اسپرم می شوند برای افزایش احتمال کودک پسر، باید حالتهایی را که اجازه می دهد اسپرم عمیق تر نفوذ کند تمرین کنید. نفوذ عمیق، شانس شما را برای تولد نوزاد پسر بهبود می بخشد.

در نفوذ عمیق، اسپرمِ نر (کروموزوم Y) ، باید از فاصله کمتر برای رسیدن به تخمکها عبور کند. همانطور که کروموزوم Y ضعیف بوده و طول عمر کوتاه تر دارد، نفوذ عمیق اسپرم این اطمینان را می دهد که کروموزوم Y به راحتی قبل از اینکه از بین برود، به تخمک برسد .بعضی از حالتهای جنسی ترجیح داده شده برای افزایش شانس داشتن یک پسر بچه، شامل حالت آمیزش از پشت به جلو، ایستاده و از پهلو است.

2. زمان تخمک گذاری خود را بدانید:

با دانستن مرحله دقیق تخمک گذاری، یک نوزاد براحتی پسر می شود و همانطور که در حال تلاش برای یک پسر بچه هستید، توصیه می شود سعی کنید جنسیت را در طول زمان تخمک گذاری تعیین کنید.

بهتر است زمان مقاربت خود را معین کنید و 24 ساعت قبل ازتخمک گذاری سعی کنید رابطه جنسی نداشته باشید. مخاط دهانه رحم، بخصوص در طی دوره تخمک گذاری لغزنده و کمتر اسیدی است در نتیجه، اسپرم نر آن را به راحتی بارور می کند.

3. داشتن ارگاسم:

رسیدن خانمها به ارگاسم یکی دیگر از موارد بسیار حیاتی است که به ایجاد یک محیط قلیایی در رحم کمک می کند که، باعث می شود بچه پسر باشد.

کارهایی که مرد برای پسر شدن جنین باید انجام دهد4

4. بهبود سطح قلیایی رحم:

این یک راز نیست که کروموزوم Y در شرایط محیطی واژینال دشوارتر زندگی میکند از این رو، با افزایش میزان قلیایی واژن خود، می توانید شانس خود را برای داشتن یک نوزاد پسر افزایش دهید.

شما می توانید سطح قلیایی را با تغییر رژیم غذایی خود و داشتن غذاهای حاوی سطح بالایی از سدیم و پتاسیم، بهبود بخشید همچنین باید، به طور منظم میزان PH رحم خود را کنترل کنید.

5. آقایان از لباس زیر پا دار استفاده کنند:

ممکن است شما این واقعیت را شنیده باشید که لباس زیر آقایان تا حد زیادی بر میزان تولید اسپرم تاثیر می گذارد اگر همسر شما لباس زیر تنگ و ناراحت کننده بپوشد، میزان تولید اسپرم منجر به تضعیف فرآیند تولید نوزاد می شود ، لباس زیر مردانه راحت انتخاب کنید.

6. تمرکز بر رژیم غذایی مناسب:

شما باید بر روی برنامه رژیم غذایی روزانه خود تمرکز کنید و سعی کنید سطح اسیدی بدن خود را کاهش دهید ، اگر میزان اسیدیته بیش از حد بالا باشد، اسپرم پسر نمیتواند برای مدت زمان بیشتری زنده بماند..

برای تولد یک پسر بچه، نـبـایـد از خوردن غذاهای تند، همچنین به ویژه آنهایی که حاوی طعم های مرکبات هستند، اجتناب کنید. از خوردن غذاهای لبنی مانند پنیر، شیر و ماست نیز اجتناب کنید و سعی کنید غذاهایی حاوی درصد بالایی از پتاسیم میل کنید.

فهرست مواد غذایی شامل ؛سیب زمینی، موز، اسفناج و کلم بروکلی است. محققان نتیجه گیری می کنند که مصرف مکمل های روغنی Primrose Evening باعث افزایش شانس تولید یک نوزاد پسر می شود.

7. در افزایش تولید اسپرم به همسر خود کمک کنید:

همسر شما باید اقدامات لازم را برای افزایش تعداد اسپرم خود و ایجاد یک احتمال برای نوزاد پسر ایجاد کند عادت به الکل و سیگار کشیدن را محدود کند. این عادت ها میزان تولید اسپرم را به شدت کاهش می دهد.

مصرف مخدرهای غیر قانونی مانند ماری جوانا یا اکستازی را محدود و قطع کنید. کوکائین یا سایر مخدرهای سخت نیز باعث کاهش تعداد اسپرم ها و احتمال تعیین دقیق جنسیت کودک کم می شود.

8. نوشیدن قهوه (فقط برای مردان):

همسر خود را تشویق کنید، مقدار بیشتری قهوه بنوشد. چون باعث افزایش احتمال بوجود آمدن نوزاد پسر می شود قهوه "انرژی" اضافی برای اسپرم Y فراهم می کند و می تواند به راحتی به تخمک برسد علاوه بر این، سریعتر اسپرم Y شناور شده، کمتر آنها را به ترشحات سرویکس اسید منتقل میکند.

کارهایی که مرد برای پسر شدن جنین باید انجام دهد16

رژیم غذایی برای به دنیا آوردن یک پسر بچه و پسر دار شدن:

غذاهای خاصی وجود دارد که شانس شما را برای به وجود آوردن یک پسر بچه به طور طبیعی افزایش می دهد و از این قرار هستند:

1. موز برای پسر دار شدن:

موز حاوی درصد بالای پتاسیم است و یک غذای فوق العاده برای به وجود آوردن پسر بچه است.پتاسیم، به اسپرم مردانه برای مدت زمان طولانی تر در رحم کمک می کند و به روند باروری ادامه می دهد.میل کردن دو موز در روز، مطمئنا می تواند شانس تولد کودک پسر شما را افزایش دهد.

2. تاثیر خوردن صبحانه بر پسر دار شدن:

اسپرم مردانه بسیار حساس است و به عناصر غنی از مواد مغذی نیاز دارد تا در بدن زنانه زنده بماند.به همین علت، شما نیاز به صبحانه با غلات غنی شده دارید، تا شانس خود را برای داشتن یک پسر بچه افزایش دهید.

3. اثر قارچ ها بر پسر دار شدن:

قارچ حاوی ویتامین D است که یک عنصر کلیدی در حفظ سلامتی اسپرم است ؛ قارچ ،حاوی پتاسیم و ویتامین D است که احتمال بارداری یک کودک پسر را افزایش می دهد.

4. میوه های مرکبات برای پسر دار شدن:

مرکبات، دارای درصد بالایی از ویتامین C هستند، که در بهبود سلامت و ایمنی کلی شما کمک می کند. مرکبات به ایجاد یک محیط قلیایی کمک می کند، که به نظر می رسد برای ایجاد بچه پسر به طور طبیعی مطلوب تر باشد. محیط قلیایی برای زنده ماندن اسپرم پسر (کروموزوم Y ) مناسب است. بعضی از میوه های مرکبات مفید ،که می توانید برای باروری یک اسپرم نر مصرف کنید، عبارتند از :لیموشیرین، پرتقال، لیموترش و گریپ فروت.

کارهایی که مرد برای پسر شدن جنین باید انجام دهد15

5. غذاهای نشاسته ای:

محققان نتیجه گرفتند که دوز بالای گلوکز و نشاسته در غذا ،باعث افزایش احتمال به وجود آمدن جنین پسر می شود. برای افزایش مصرف نشاسته، می توانید برنج و سیب زمینی را در منوی رژیم غذایی روزانه خود وارد کنید همچنین میزان کالری در بدن شما افزایش مییابد و به انرژی و وزن مطلوب می رسید.

6. غذاهای دریایی برای پسر دار شدن:

غذاهای دریایی حاوی عناصر روی است، که به افزایش میزان اسپرم انسان کمک می کند ؛ افزایش تعداد اسپرم، شانس ایجاد یک کودک پسر را افزایش می دهدبنابراین، شما می توانید سعی کنید که غذاهای دریایی که منبع تازه ای از روی هستند، مصرف کنید.

7. غذاهای شور:

نمک، حاوی سدیم و پتاسیم در مقادیر بالاتر است. هر دو این مواد معدنی در ایجاد یک جنین پسر مفید هستند. شما می توانید غذاهای شور مانند پپرونی، ترشی و کراکر را در رژیم های غذایی خود اضافه کنید همچنین، می توانید بر روی میوه ها و سالاد تازه نمک بریزید اما پس از تولد نوزاد شما باید میزان مصرف نمک خود را کاهش دهید، زیرا به طور موثر فشار خون شما را افزایش می دهد.

8. گوجه فرنگی:

گوجه فرنگی در حفظ تعادل سدیم- پتاسیم در بدن کمک می کند و مقادیر بالاتری از ویتامین C را تامین می کند.تمام این مواد مغذی و مواد معدنی حیاتی در حفظ تعادل PH دقیق بدن شما کمک می کند. تعادل کامل PH، برای به وجود آوردن یک پسر بچه بسیار مهم است.

9. ترشی و شور:

ترشی یکی از غذاهای پرطرفدار در دوران بارداری است اما شما باید بدانید که خوردن ترشی قبل از تخمک گذاری باعث افزایش احتمال بارداری یک کودک پسر می شود.ترشی، بخاطر غلظت نمک حاوی درصد زیادی از سدیم و پتاسیم است. اضافه کردن چند تکه ترشی در منوی روزانه، باعث می شود اسپرم مردانه تخمک پسر را بارور کند.

کارهایی که مرد برای پسر شدن جنین باید انجام دهد8

10. میوه ها و سبزیجات موثر در پسر دار شدن:

میوه ها منبع طبیعی پتاسیم هستند و اثرات مشابه غلات کامل گندم دارند.مصرف بیش از حد میوه های غنی از پتاسیم، مانند؛ طالبی و زردآلو، شانس شما را برای داشتن یک پسر بچه افزایش می دهد. برخی از سبزیجات حاوی مقادیر بالایی از پتاسیم شامل سیب زمینی، اسفناج، لوبیا و کدو هستند.اضافه کردن این سبزیجات به رژیم غذایی روزانه قطعا می تواند شانس شما را کمی افزایش دهد.

11. پسر دار شدن با خوردن دانه کدو تنبل (تخمه کدو):

دانه کدو تنبل ،دارای اسیدهای چرب مانند اسیدهای چرب امگا 3 و روی است که باعث افزایش احتمال تولد نوزاد پسر می شود.اسید چرب امگا 3 ،کمک به عملکرد قلبی عروقی و افزایش جریان خون در مردان منجر می شود و مصرف دانه های کدو تنبل، خون رسانی به اندام های جنسی را بهبود می بخشد و منجر به تولید سالم تر اسپرم می شود.

در خانم ها مصرف دانه های کدو باعث می شود که محیط داخلی برای اسپرم مردانه (اسپرم پسر کروموزوم Y) برای زنده ماندن بهتر شود.

نکته دیگر در مورد دانه کدو تنبل این است که حاوی مقدار زیادی روی است، که یکی دیگر از عناصر کلیدی برای بالا بردن احتمال تولید نطفه ی پسر است. برخی از آجیل های دیگر، دارای ارزش تغذیه ای مشابه دانه های کدو تنبل، مانند ؛تخم کتان و بادام می باشند ، مصرف آجیل ،شانس باراری نوزاد پسر را افزایش می دهد.

کارهایی که مرد برای پسر شدن جنین باید انجام دهد12

12. مصرف مارچوبه برای پسر دار شدن:

مارچوبه یکی از بهترین سبزیجات است که شانس شما را برای داشتن یک پسر بچه افزایش دهید. مارچوبه، حاوی مقادیر زیادی از مواد معدنی حیاتی و ویتامین ها مانند ویتامین D، B-12 و C همراه با پتاسیم که مواد معدنی و ویتامین مفید برای زنده ماندن اسپرم مردانه (کروموزوم Y) درون بدن زن هستند، است.

محققان نتیجه می گیرند،که مصرف سیصد میلی گرم پتاسیم هر روز باعث افزایش احتمال داشتن یک نوزاد پسر می شود. مارچوبه، منبع غنی از پتاسیم است و شانس شما را افزایش می دهد. به غیر از مارچوبه در رژیم غذایی روزانه، می توانید برخی از مواد غذایی غنی از پتاسیم مانند سیب زمینی، سیب، استیک، موز و بادام را مصرف کنید.