زمان پخش فصل جدید خندوانه در سال 1400

08:45 - 1400/01/17
در این بخش جزئیات زمان پخش فصل جدید خندوانه در نوروز 1400 را مرور میکنیم.

زمان پخش فصل جدید خندوانه

در این بخش جزئیات زمان پخش فصل جدید خندوانه در نوروز 1400 را مرور میکنیم. مدت هاست کـه پخش فصل جدید برنامه خندوانه رامبد جوان بـه تعلیق افتاده اسـت، اما حالا بطور رسمی اعلام شده کـه این برنامه در اواخر اسفند 1399 بـه روی آنتن تلویزیون میرود و هواداران رامبد جوان و برنامه خندوانه دوباره می‌توانند این برنامه را تماشا کنند. در ادامه بطور کامل درباره سری جدید خندوانه صحبت خواهیم کرد.

فصل جدید خندوانه کی پخش می شود؟

برنامه تلویزیونی خندوانه یکی از پرمخاطب ترین برنامه های تلویزیون ملی اسـت. این برنامه توسط رامبد جوان ساخته شده سال های متمادی سعی داشته تا شادی رابه مردم هدیه دهد. البته این برنامه از حواشی دور نبوده و دوران افولی را هم سپری کرده اسـت. اما هواداران این برنامه هنوز هم برای دیدن فصل های جدید خنداونه و اجرای آقای رامبد جوان لحظه شماری میکنند.

رامبد جوان کـه بیش از یکسال اسـت کـه فعالیت رسمی نداشته اسـت، قصد دارد نه تنها با ساخت فصل جدید خندوانه برای شبکه نسیم بلکه با سریالی جدید بنام «مردم معمولی» برای شبکه نمایش خانگی، بازگشت قدرتمندانه ای داشته باشد. کار تولید این دو پروژه ی سنگین اینروزها هم زمان شده اسـت.

ابتدا قرار بود فصل جدید خندوانه در نوروز ۹۹ از تلویزیون پخش شود اما با آغاز شیوع کرونا رامبد جوان از ساخت این برنامه انصراف داد. اما پس از مدتی وقتی روشن شد این ویروس رفتنی نیست اخباری مبنی بر تصمیم برای تولید سری جدید خندوانه منتشر شد. رامبد جوان در ماه های اخیر با انتشار فراخوان هایی در اینستاگرام خود از استندآپ کمدین ها برای حضور در فصل جدید خندوانه دعوت کرد.

حالا دیگر چیزی بـه پخش فصل جدید خندوانه باقی نمانده اسـت. کار ساخت دکور برنامه در برج میلاد بـه اتمام رسیده و از روز هفتم ماه اسفند ضبط برنامه هم آغاز شده اسـت. فصل جدید خندوانه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی ضبط میشود، بهمین دلیل تعداد حاضرین در استودیوی برنامه کاهش یافته اسـت و حدود ۴۰ نفر حضور خواهند داشت.

فصل هفتم خندوانه کی پخش می شود؟

پخش فصل جدید خندوانه پس از ضبط چند قسمت، از اواخر ماه اسفند و قبل از نوروز ۱۴۰۰ آغاز خواهد شد و تا پس از ماه مبارک رمضان ادامه خواهد یافت. پس از پایان فصل ششم خندوانه در فروردین ۹۸ رامبد جوان اعلام کرد تصمیم دارد چند ماهی رابه استراحت بگذراند و برای تولد فرزند خود درکنار همسرش نگار جواهریان کـه در آن زمان باردار بود باشد.