با این شربت خانگی بلغم را از ریه ها پاک کنید + دستور تهیه

13:17 - 1400/01/13
سرفه مکانیسمی است که بدن شما برای از بین بردن ذرات و مواد خارجی و همچنین مخاط اضافی که در ریه ها و مجاری هوایی جمع می شود، استفاده می کند. 
این-شربت-خانگی-بلغم-را-ریه-

سرفه مکانیسمی است که بدن شما برای از بین بردن ذرات و مواد خارجی و همچنین مخاط اضافی که در ریه ها و مجاری هوایی جمع می شود، استفاده می کند.

سرفه مستمر می توانند ناراحت کننده و دردناک باشند. این امر به ویژه هنگامی صادق است که گلو را تحریک کرده و مانع خوابیدن می شود. خوشبختانه ، انواع مختلفی از روش های درمانی برای کمک به کنترل سرفه و در عین حال مبارزه با ویروس ها و باکتری های ایجاد کننده ، در دسترس هستند.

در میان گزینه های مختلف، برخی از دستور العمل های 100٪ طبیعی وجود دارد که از ویژگی های باورنکردنی مواد تشکیل دهنده آنها برای کاهش مخاط اضافی و پاکسازی سیستم شما بهره می برند.

امروز ما می خواهیم یک داروی طبیعی سرفه را با شما به اشتراک بگذاریم که ساخت آن آسان است و برای مقابله با سرفه قدرت دفاعی بدن شما را تقویت می کند.

امروز آن را امتحان کنید!

احتمالاً در مورد مفید بودن هویج برای چشمها، چیزهای زیادی شنیده اید ، اما احتمالاً هرگز نشنیده اید که در برابر سرفه های بد نیز مفید است. بله ، هویج یک ماده عالی است که در صورت ترکیب با سایر مواد ، بلغم را از بین می برد (همانطور که در زیر نشان داده شده است).

سوپ هویج مدت ها است که یک درمان محلی برای سرماخوردگی و آنفولانزا است ، اما اگر عجله دارید ، می توانید از این سبزی به عنوان شربت سرفه نیز لذت ببرید.

بیشتر شربت های سرفه حاوی رنگ مصنوعی ، طعم دهنده مصنوعی و مواد نگهدارنده هستند. این داروی بدون سم به همان فایده و طعم بهتر از هر شربت عمل می کند.

با این شربت خانگی بلغم را از ریه ها پاک کنید + دستور تهیه5

شربت سرفه بسیار قوی

چرا هویج؟

هویج غنی از مواد مغذی است ، حاوی ویتامین های A ، C و K و همچنین مقادیر زیادی پتاسیم است. مدت هاست که متخصصان می دانند ویتامین A با تأثیر بر برخی از زیر گروه های خاص سلول های T و سلول های B و سیتوکین ها در ایجاد عفونت و حفظ سطوح مخاطی (مانند ریه های شما) نقش دارد.

ویتامین C در تقویت سیستم ایمنی بدنامی مشهور است.

کمی عسل را برای خواص ضد ویروسی و ضد باکتری مخلوط کنید. عسل همچنین گلو را می پوشاند ، باعث می شود گلو درد شما کمتر شود و کنترل آن آسان تر شود.

افزودن کمی زنجبیل به کاهش التهاب و تسکین درد نیز کمک می کند.

شربت سرفه هویج

در واقع کاملا شیرین و هضم آن آسان است!

• مواد لازم برای شربت سرفه هویج:

1/2 کیلوگرم هویج

3-4 قاشق غذاخوری عسل

2 قاشق چایخوری زنجبیل تازه خرد شده

• طرز تهیه شربت سرفه هویج:

- هویج ها را به قطعات کوچک برش داده و در قابلمه کوچکی قرار دهید و آب اضافه کنید تا کاملاً روی آنها پوشانده شوند.

- آن را روی حرارت متوسط ​​بپزید.

- بعد از جوش آمدن ، زنجبیل را اضافه کنید و بجوشانید تا هویج نرم شود.

- از صافی ریز بر روی یک کاسه بزرگ صاف کنید ، آب را دور نریزید.

- هویج و زنجبیل را مخلوط کنید تا یکدست شود.

- وقتی آب ولرم شد ، عسل را اضافه کرده و هم بزنید تا حل شود.

- به هویج های له شده آب اضافه کنید و دوباره مخلوط کنید تا یکدست شود.

تا یک هفته در یخچال نگهداری کنید.

با این شربت خانگی بلغم را از ریه ها پاک کنید + دستور تهیه13

طرز تهیه شربت سرفه هویج

• نحوه استفاده شربت سرفه هویج

هر روز 3-4 قاشق شربت بخورید تا دیگر سرفه نکنید. شربت باید به شما کمک کند تا خلط پس از یک یا دو روز استفاده منظم از ریه ها خارج شود.