واریز مرحله دوم سود سهام عدالت به حساب سهامداران

13:53 - 1400/01/09
اعلام شده بود میزان سود سهام عدالت برای دارندگان سهام یک میلیون تومانی ۲۰۰ هزار تومان و برای دارندگان سهام ۵۰۰ هزار تومانی ۲۰۰ هزار تومان است که ۵۰ درصد آن قرار بود به حساب دارندگان سهام عدالت واریز شود.

اعلام شده بود میزان سود سهام عدالت برای دارندگان سهام یک میلیون تومانی ۲۰۰ هزار تومان و برای دارندگان سهام ۵۰۰ هزار تومانی ۲۰۰ هزار تومان است که ۵۰ درصد آن قرار بود به حساب دارندگان سهام عدالت واریز شود.

اما این واریزی با مشکلات و اما و اگرهای زیادی همراه بود. بسیاری از رقم‌های متفاوت واریزی خود و اعضای خانواده‌شان خبر می‌دانند. برخی اعلام کردند که مبلغ واریزی قابل برداشت نیست. اما مهم‌ترین مشکل مربوط به افرادی بود که ۵۰ درصد اول سود سهام عدالت به حساب آنها واریز نشده بود.

رئیس سازمان بورس اعلام کرد که شماره شبا و اطلاعات حساب این افراد مشکل داشته و آنها باید این اطلاعات را تصحیح کنند تا سود سهام عدالت به حساب آنها واریز شود. اما مساله مهم این بود که بسیاری از افرادی که پولی به حسابشان واریز نشده بود اعلام می‌کردند که کلیه اطلاعات حسابشان صحیح است و سا‌ل‌های گذشته سود سهام عدالت را دریافت کرده‌اند.

اکنون با اعلام خبر واریز ۵۰ درصد دوم سود سهام عدالت مهم‌ترین سوالی که وجود دارد این است که آیا افرادی که در مرحله اول از واریز سود سهام جا مانده‌اند، این بار کل سود را یکجا دریافت می‌کنند یا باز هم از واریز سود جا می‌مانند.

در ادامه نظرات برخی از مخاطبان را می‌خوانید.

«مرحله اول که چیزی برای من نریختن ایندفعه هم مثل قبلی یادشون میره ازکجا پیگیری کنیم.»

«برامن نریختن درحالی ک فروخته بودم پولم برام واریزکرده بودن.»

«ازاهوازهستم سهام عدالتی دریافت نکردم فقط پیامکش امدولی پولی توحسابم‌نیست چرا»

«سود مرحله اول رو واسه ما واریز نکردن حالا دم از سری دوم میزنن،بابا اون ۴۰ تومن پول ثبت نام سجام که ازمون گرفتید و حداقل پس بدید.»

« ما یه خونواده چهار نفره هستیم ۷۸ هزار تومان برای همسرم واریز شده ولی هنوز برای من و دو فرزندم چیزی نریختن.»

«والا من سهام ی میلیونی دستم تو سجام هم اهزا هویت کردم هنوز هیچ سودی برام واریز نشده باید کجا برم»

«سلام برای من هم سود سهام عدالت واریز نشده چندبار چک کردم همه چیز درسته مشکل از خودشونه برای یک سری هم واریز نشه به نفع خودشونه»

منبع : تجارت نیوز