واکنش تند فراستی به شغل نوید محمد زاده

23:21 - 1400/01/08
مسعود فراستی منقد سینما و تلویزیون در برنامه هفت به صورت غیرمستقیم به فعالیت های تبلیغاتی نوید محمدزاده اشاره کرد و از این موضوع انتقاد کرد.

مسعود فراستی (زاده فروردین ۱۳۳۰ در تهران) فعال سیاسی سابق، منتقد سینما و سردبیر مجله فرم و نقد است. او در برنامه تلویزیونی هفت به عنوان مجری کارشناس ثابت دربخش میز نقد حضور دارد.همچنین در تصاویری که از میزگردهای زندانیان حزب توده از او منتشر شده نام خانوادگی وی با پسوند «پور» آمده و نام خانوادگیش فراستی‌پور بوده‌است.

مسعود فراستی بدون نام بردن از نوید محمدزاده درباره فعالیت تبلیغاتی او گفت: بیلبوردهای تبلیغاتی این بازیگر که در سطح شهر پخش شده است خیلی بد است و از حالت دوربین و جای بازیگر و پوستر تبلیغاتی او انتقاد کرد و به موضوع اشاره کرد که من از این بازیگر تعریف کرده بودم و آینده درخشانی در انتظار او بود اما ممکن است با این کار تعریفم را پس بگیرم.

نوید محمدزاده که عادتی به نشان دادن واکنش به موضوعات مختلف ندارد این بار به این حواشی واکنش نشان داد و در یک برنامه اینترنتی درباره این موضوع صحبت کرد.

این بازیگر کشورمان در خصوص حضورش در دنیای تبلیغات به فعالیت های تبلیغاتی سلبریتی هایی مانند رابرت دنیرو، مسی و رونالدو اشاره کرد و از این موضوع که چرا تبلیغات چهره های خارجی مورد استقبال ایرانی قرار میگیرد اما حضور هنرمندان ایرانی در این عرصه مورد انتقاد واقع میشود گله کرد.

نوید محمدزاده در بخش های دیگری از صحبت هایش به این موضوع اشاره کرد که مردم من را با فیلم هایی که بازی میکنم می شناسند نه کارهای تبلیغاتی ام و به نظرم اگر کسی از بازی من دفاع کرده نباید با تبلیغ از آن پشیمان شود.

سعید روستایی کارگردان ابد و یک روز و متری شیش و نیم با انتشار پستی به دفاع از نوید محمدزاده پرداخت.