کمدین برنامه خندوانه سکته کرد + عکس

19:45 - 1400/01/07
علی صبوری متولد 3 شهریور ماه سال 1371 در مشهد است.

کمدین برنامه خندوانه سکته کرد + عکس1

علی صبوری متولد 3 شهریور ماه سال 1371 در مشهد است. پدر ایشان در سال 1379 ورشکست شد تا جایی که علی مدتی را دستفروشی میکرد. تا اینکه پدرش با فروش آهن آلات صنعتی توانست دوباره کار کند و وضع مالیشان خوب شود.وی دارای یک برادر به نام آرمان است که در حوزه گرافیک فعالیت میکند و نویسنده اکثر کارهای کمدی علی است.

کمدین برنامه خندوانه سکته کرد + عکس18

  • 9 تیر 1399
  • سبزپندار

بیوگرافی علی صبوری کمدین معروف + عکس های جدید و اینستاگرام

نام علی
نام خانوادگی صبوری
تاریخ تولد 3 شهریور 1371
محل تولد مشهد
وضعیت تاهل متاهل
تحصیلات لیسانس ناقص هوشبری
شغل بازیگر، کمدین
سالهای فعالیت 1395 تا اکنون

علی صبوری کیست؟

علی صبوری متولد 3 شهریور ماه سال 1371 در مشهد است. پدر ایشان در سال 1379 ورشکست شد تا جایی که علی مدتی را دستفروشی میکرد. تا اینکه پدرش با فروش آهن آلات صنعتی توانست دوباره کار کند و وضع مالیشان خوب شود.وی دارای یک برادر به نام آرمان است که در حوزه گرافیک فعالیت میکند و نویسنده اکثر کارهای کمدی علی است.

شروع فعالیت هنری علی صبوری

علی از کودکی به کارهای هنری و کمدی علاقه مند بوده است وی کارش را در شبکه های اجتماعی با ساخت کلیپ های طنز آغاز کرد و کلیپ طنز او راجع به عدم برگزاری کنسرت در مشهد که اولین کلیپ ایشان بود بسیار دیده شد. بعد از آن برای برنامه خنداننده شوخندوانه ساخته رامبد جوان فیلم فرستاد و وارد این مسابقه شد و توانست نفر اول این مسابقه شود.

فرهاد آئیش از بازیگران پرسابقه در سینما و تلویزیون و از داوران برنامه پر بیننده خنداننده شو اعتقاد بسیار زیادی به علی صبوری دارد و می گوید که استعداد علی صبوری بسیار بالا بوده و با کمی پشتکار و تلاش مضاعف می تواند جایگاه مهمی را در سینمای ایران به دست آوردو به سوپر استار سینما تبدیل شود.

اشکان خطیبی و بهروز افخمی معتقدهستند که عَلی صبوری ، رضا عطاران آینده است.

صبوری در اجرای استند آپ درای سبکی متفاوت است و با خنده های خودش در میان اجرا باعث ایجاد حال وهوایی خاص می شود.

تحصیلات آقای صبوری

علی صبوری تجربی خوانده است و حتی علاقه داشته در دانشگاه پزشکی بخواند اما در کنکور در رشته هوشبری قبول میشوداما ترم آخر اخراج میشود! وی در این رابطه می گوید:

“بجای دکتری در رشته هوشبری پذیرفته شدم، اما ترم آخر مرا اخراج کردند به این علت که می خواستم یک نمایش حرفه ای را روی صحنه ببرم و علیرغم هماهنگ کردن این ماجرا با اساتید دانشگاه برای غیبت نخوردن از کلاس، پایان ترم اعلام شد کـه از در چند درس بـه خاطر داشتن غیبت بیش از اندازه در کلاس صفر گرفته ‌ام و به این ترتیب آخر داستان دانشگاه رفتن من اینگونه رقم خورد”

ازدواج و همسر

علی صبوری ازدواج کرده و متاهل میباشد ولی تاکنون عکس و تصویری از همسر وی منتشر نشده است.

در آمد علی صبوری

علی صبوری به عنوان یک کمدین معروف در اینستاگرام و داشتن فالور های بالا در پیجش برای هر تبلیغ پیشنهادی در حدود 4تا 5 میلیون تومان دارد و به تازگی توانسه برای خود BMW 318 i بخرد.

ورود به تلویزیون

بعد از درخشیدن وی در استندآپ هایش و به شهرت رسیدن عَلی مسعودی که خود از کمدین های معروف تلویزیون است برای سریال خود (آخرخط) پیشنهاد یکی از نقش های اصلی را به آقای صبوری داد این سریال هم اکنون از شبکه 3 در حال پخش می باشد. علی صَبوری در اینستاگرام خود از علی مسعودی به خاطر اعتماد به او بازی این نقش و دریافت فیدبک های عالی بسیار تشکر کرد این سریال در مدت کوتاهی از پخش یکی از پر بیننده ترین سریال های تلویزیون شده است.