چرا یارانه این افراد پرداخت نمی شود؟

15:06 - 1399/12/22
یک عضو هیات رییسه کمیسیون کشاورزی مجلس با اشاره به اینکه مردم در حوزه پرداخت یارانه با ابهاماتی مواجه هستند، مطرح کرد: بسیاری از مراجعین ما نیازمند یارانه هستند ولی پرداخت یارانه آن ها قطع شده است.

احد آزادی خواه نماینده مردم ملایر در مجلس در تذکر شفاهی جلسه علنی نوبت عصر امروز مجلس گفت: برای ایام تعطیلات در صورتی که شرایط شیوع کرونا ویروس اجازه داد از نمایندگان مجلس برای بازدید از نمایشگاه های مبل منبت و انگور شهرستان ملایر دعوت می کنم.

وی در تذکری به وزیر کار عنوان کرد: مردم با ابهامات زیادی در خصوص پرداخت یارانه ها مواجه هستند، بسیاری از مراجعین ما نیازمند یارانه هستند ولی پرداخت یارانه آنها قطع شده است، حال که سیاست پرداخت یارانه وجود دارد، این پرداخت به نیازمندان انجام شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس در خصوص همسان سازی حقوق بازنشستگان، بیان کرد: بازنشستگان بارها به بنده و همکارانم پیام دادند و پیگیر این مهم هستند، خوشبختانه دولت و اعضای کمیسیون تلفیق در این خصوص در بودجه اقدامات مطلوبی انجام دادند و در صحن مجلس نیز پیشنهادات خوبی در این حوزه مطرح است، درخواست دارم در خصوص همسان سازی حقوق بازنشستگان تدبیر شود تا این موضوع نه تنها صرفا از برش بودجه ای امسال بلکه به عنوان حکم دائم دیده شود.