برادر ترانه علیدوستی قربانی چهارشنبه سوری شد + عکس

12:23 - 1399/12/20
مهدی میامی بازیگر تئاتر و تلویزیون ترانه علیدوستی در روز چهارشنبه سوری برادر خود را بخاطر انفجار بمب های دست ساز از دست داد.
برادر-ترانه-علیدوستی-قربانی-چهارشنبه-سوری-شد--عکس-

برادر ترانه علیدوستی قربانی چهارشنبه سوری شد + عکس4

به گفته مهدی میامی بازیگر تئاتر و تلویزیون ترانه علیدوستی در روز چهارشنبه سوری برادر خود را بخاطر انفجار بمب های دست ساز از دست داد.

برادر ترانه علیدوستی در چهارشنبه سوری جانش را از دست داد

در حالی هر سال شاهد تلفات زیادی در روز چهارشنبه سوری هستیم که مهدی میامی بازیگر سینما و تلویزیون در واکنش به این موضوع و برگزاری جشن چهارشنبه سوری گفت:

امیدوارم در برگزاری این جشن به یک تعادلی برسیم و کارهای خطرناکی را در این روزانجام ندهیم. در این رابطه باید بگویم متاسفانه چند سال پیش ترانه علیدوستی برادر خود را به خاطر همین کارهای خطرناک مانند ساخت بمب های دست ساز در چهارشنبه سوری از دست داد.

برادر ترانه علیدوستی قربانی چهارشنبه سوری شد + عکس12

وی افزود:فکر می کنم باید به سنت های خوب خودمان بازگردیم زیرا آیین هایی که در ایران وجود دارد حاصل سالیان سال فرهنگ این مملکت است که همه آنها زیباست.

این بازیگر ادامه داد:برای مثال پریدن از آتش در واقع پریدن ازیک آتش کوچک بود نه اینکه یک کوه آتش درست شود و یا اینکه ما در این جشن چیزی به نام تیراندازی نداشتیم اما این روزها چنین مواردی هم یافت می شود.

برادر ترانه علیدوستی قربانی چهارشنبه سوری شد + عکس0

بازیگر "تمرینی برای اجرا" خاطر نشان کرد:امیدوارم با دلی خوش خودمان را برای سال آینده آماده کنیم و با انجام کارهای خطرناک خاطره بدی را برای خودمان و دیگران ایجاد نکنیم.