سرقت عجیب جسد دختر جوان از قبر برای ازدواج ! + عکس

17:30 - 1399/12/16
دختر 18 ساله ای که جسدش از داخل قبر برای ازدواج با ارواح دزدیده شد، جزئیات کامل این اتفاق باورنکردنی را در ادامه ملاحضه می نمایید.
سرقت-عجیب-جسد-دختر-جوان-قبر-برای-ازدواج---عکس-

سرقت عجیب جسد دختر جوان از قبر برای ازدواج ! + عکس11

جسد دختر جوانی از قبرش در چین به سرقت رفته است و پلیس مشکوک است که برای ازدواج ارواح دزدیده شده باشد. این امر به ویژه در صورتی انجام می شود که عروس یا داماد ناگهان قبل از عروسی کشته شده باشد یا به نحوی بمیرد. براساس گزارش بی بی سی، در سال 2015 ،14 جسد زن از یک روستا ربوده شدند و خانواده روستایی در شمال چین بر این باورند که جسد خویشاوند مونث آن ها که در سن 18 سالگی مرده است، به خاطر چنین تشریفاتی به سرقت رفته است.

در محل قبر واژگون شده، یک جفت دستکش مشکوک متعلق به یکی از مهاجمان مقبره پیدا شده است و اکنون بخشی از مدارک پلیس است. خانواده جسد به سرقت رفته بیان کردند که پیش از این تعدادی غریبه زمانی به بهانه ای به خانه شان آمده بودند و درخواست کرده بودند تا جسد دخترشان را برای عروسی خاصی که به عروس ارواح مشهور است به آنها بفروشند اما آنها این پیشنهاد را رد کردند و قبول نکردند تا جسد دخترشان را بفروشند. مقامات محلی هم اکنون در حال تحقیق درباره این پرونده هستند این در حالی است که پرونده های مشابه بسیار است و مقامات چین در ماه اوت سال 2006 معاملات جسد را غیرقانونی اعلام کرده بودند.

سرقت عجیب جسد دختر جوان از قبر برای ازدواج ! + عکس20