عروس وسط جشن داماد را عوض کرد + عکس

10:15 - 1399/12/15
اتفاقات عجیب و غریب زیادی در مراسم های عروسی به وجود می آید ولی یکی از عجیب ترین اتفاقات عوض کردن داماد توسط عروس هست که در هند رخ داده است.
عروس-وسط-جشن-داماد-را-

اتفاقات عجیب و غریب زیادی در مراسم های عروسی به وجود می آید ولی یکی از عجیب ترین اتفاقات عوض کردن داماد توسط عروس هست که در هند رخ داده است.

ماجرای عجیب و عوض شدن داماد وسط مراسم توسط عروس

اتفاقات عجیب و غریب در مراسم عروسی تا به حال کم پیش نیامده اما گاهی در میان هم اتفاقات برخی خبرسازتر ظاهر می شوند، مثل ماجرای عروس و دامادی در شهر رامپور هند که در این بخش از سرگرمی خواهید خواند.

همه چیز طبق برنامه و خوب پیش میرفت و هر دو خانواده تمامی امور را تحت کنترل داشتند تا اینکه ناگهان عروس متوجه حقیقتی که همه از او پنهان کرده بودند شد و مراسم را بهم زد. ماجرا زمانی لو رفت که " جوگال کیشوره " 25 ساله یعنی آقای داماد بری انداختن حلقه گل دور گردن عروس خانم دستانش را بالا برد و به یکباره از حال رفته و روی زمین افتاد. واکنش های اطرافیان عروس را متوجه مسئله ای جدی در مورد همسر آینده اش کرد تا اینکه در نهایت متوجه شد داماد مبتلا به صرع بوده و اطرافیان این حقیقت را از او پنهان کرده بودند.

عروس وسط جشن داماد را عوض کرد + عکس16

عروس که از ماجرا به شدت عصبانی بود تصمیم گرفت تا پنهانکاری داماد و خانواده اش را به بهترین شکل ممکن جبران کند برای همین با صدای بلند اعلام کرد که دیگر با داماد حاضر در مراسم ازدواج نمیکند و این مراسم را با فرد دیگری ادامه خواهد داد. بلافاصله نام "هارپال سینگ " یکی از حاضرین در مراسم و اقوام داماد از حال رفته را به عنوان همسر آینده اش و در واقع داماد جدید اعلام کرد.

" هارپال سینگ " که شوکه شده بود نمیدانست چه عکس العملی از خود نشان دهد و برای لحظاتی شوکه به دیگران نگاه میکرد تا اینکه عروس دوباره او را صدا زد و او هم به عنوان داماد جدید در جایگاه عروس و داماد حاضر شد.

مسئله به این سادگی پایان نیافت و این مدل تلافی عروس خانم باعث خشم اقوام داماد قبلی شده و موجب درگیری بین میهمانان شد. با بالا گرفتن درگیری ها و پرتاب وسایل بین حاضرین پلیس در محل حاضر شد و ادامه ی ماجرا که قابل پیش بینی است.