ازدواج خواهران 45 ساله از شکم بهم چسبیده با یک مرد +تصاویر

16:07 - 1399/12/13
خواهران بهم چسبیده بعد از 45 سال عشق زندگی خود را پیدا کردند ، دختران 45 ساله ای که از شکم به هم چسبیده اند و مرد جوان می توانند عجیب ترین عاشق و معشوق دنیا باشند.
ازدواج-خواهران-45-ساله-شکم-بهم-چسبیده-یک-مرد-تصاویر-

خواهران بهم چسبیده بعد از 45 سال عشق زندگی خود را پیدا کردند ، دختران 45 ساله ای که از شکم به هم چسبیده اند و مرد جوان می توانند عجیب ترین عاشق و معشوق دنیا باشند.

عشق خواهران دوقلوی بهم چسبیده به یک مرد!

ازدواج های جنجالی و پرسروصدای 2 خواهر با یک مرد که در برخی از کشورها انجام شده است این بار با عنوان دیگری در فضای مجازی منتشر شده است، خواهران دوقلوی به هم چسبیده قصد دارند با یک مرد ازدواج کنند.

ازدواج خواهران 45 ساله از شکم بهم چسبیده با یک مرد +تصاویر4

عشق خواهران بهم چسبیده به یک مرد

ازدواج خواهران بهم چسبیده با یک مرد

خواهران دوقلوی بهم چسبیده که در سن 45 سالگی هنوز نتوانسته اند ازدواج کنند تصمیم به آغاز زندگی مشترک گرفته اند اما تصمیمی که به اندازه وضعیت جسمی شان عجیب است، این دو خواهر که از شکم به هم چسبیده اند هردو عاشق یک مرد جوان شده اند و تصمیم دارند با او ازدواج کنند.

"گانگا" یکی از خواهران بهم چسبیده می گوید:در نگاه اول عاشق معلم مدرسه روستایمان "جاسیمودین احمد" شدم، من و خواهرم در 4 دست و 3 پا با هم مشترک هستیم پس می توانیم احساس مشترک هم داشته باشیم.

من و خواهرم وقتی برای اولین بار او را دیدیدم احساس کردیم که علاقه ی او به ما چیزی شبیه عشق است و اینطور هم بود.

ازدواج خواهران 45 ساله از شکم بهم چسبیده با یک مرد +تصاویر11

تصویر خواهران از شکم بهم چسبیده و معشوقه مشترکشان

این دو زن که به خواهران عنکبوتی معروف شده اند از شکم به هم چسبیده اند اما قلب، کبد و کلیه های آنها جداست؛ این دو عضو خانواده ای روستایی در بنگلادش هستند که به دلیل مشکلات مالی تا کنون نتوانسته اند برای انجام جراحی جداسازی اقدام کنند.

ازدواج خواهران 45 ساله از شکم بهم چسبیده با یک مرد +تصاویر8

خواهران بهم چسبیده با یک مرد ازدواج می کنند

حالا این دو خواهر برای عشقی که به مرد 36 ساله پیدا کرده اند احساس خوشحالی و شادی می کنند.