ستاره اسپانیایی آرسنال؛ دومین خرید قطعی بارسا

20:18 - 1399/12/11
هکتور بیرین را می توان دومین خرید دوران بازگشت خوان لاپورتا تلقی کرد.
ستاره اسپانیایی آرسنال؛ دومین خرید قطعی بارسا

به گزارش "ورزش سه"، انتقال اریک گارسیا، مدافع اسپانیایی و جوان منچسترسیتی به بارسلونا قطعی شده و پپ گواردیولا نیز امروز این خبر را تایید کرد. اما نشریه میرر مدعی شد اریک گارسیا تنها خرید بارسلونا در تابستان از لیگ برتر نخواهد بود و هکتور بیرین در صورت انتخاب شدن خوان لاپورتا به عنوان رئیس جدید باشگاه بارسلونا راهی این تیم خواهد شد و توافقات از همین حالا نهایی شده است.

ستاره اسپانیایی آرسنال؛ دومین خرید قطعی بارسا0

هکتور بیرین، مدافع راست آرسنال از زمان اولین بازی خود در سال 2014 برای توپچی ها بازیکن ثابت این تیم بوده، 232 بازی برای آرسنال انجام داده و سه بار هم در لباس این تیم فاتح جام حذفی شده است. تنها دو سال از قرارداد هکتور بیرین با آرسنال باقی مانده و با توجه به عدم تمایل این مدافع 25 ساله به تمدید قرارداد، مدیران این تیم فروش او در تابستان پیش رو را بهترین راه حل می دانند.

هکتور بیرین در آکادمی لاماسیا متعلق به باشگاه بارسلونا رشد کرده و به خوبی با حال و هوای این باشگاه آشنا است. هم او و اریک گارسیا سابقه بازی در آمادکی لاماسیا را دادند و احتمالا خیلی زود با شرایط رختکن نوکمپ تطبیق خواهند یافت. بعد از این دو بازیکن بارسلونا به دنبال جذب بازیکنان هلندی خواهد رفت. ممفیس دیپای، مهاجم لیون و جینی واینالدوم، هافبک لیورپول نیز در لیست خرید بلوگرانا قرار دارند و ممکن است تا قبل از تمام شدن فصل، انتقال این دو بازیکن نیز به نوکمپ قطعی شود.

ستاره اسپانیایی آرسنال؛ دومین خرید قطعی بارسا5

منبع ورزش 3