احتمال جانشینی جرارد به جای کلوپ قوت گرفت

20:09 - 1399/12/11
ممکن است تابستان پیش رو یکسری عوامل دست به دست هم بدهند تا استیون جرارد روی نیمکت مربیگری لیورپول بنشیند.
احتمال جانشینی جرارد به جای کلوپ قوت گرفت

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته توانست با دو گل در زمین شفیلدیونایتد پیروز شده و با 43 امتیاز در رده ششم جدول لیگ برتر قرار بگیرد. تیمی که تا چند هفته پیش صدرنشین بود و مدعی قهرمانی، پس از شکست های متوالی اکنون دیگر هیچ شانسی برای قهرمانی ندارد و تنها برای کسب سهمیه می جنگد.

احتمال جانشینی جرارد به جای کلوپ قوت گرفت19

افت لیورپول اگر در پایان فصل با از دست رفتن سهمیه تمام شود، یورگن کلوپ خطر برکناری را نزدیک تر از همیشه به خود خواهد دید. طبق ادعای میرر، سران لیورپول در حال حاضر تمایلی برای تصمیم گیری در مورد کلوپ ندارند و همه چیز را به پایان فصل موکول خواهند کرد اما شاید این خود کلوپ باشد که از هدایت لیورپول استعفا کند.

احتمال جانشینی جرارد به جای کلوپ قوت گرفت1

طبق این گزارش، آینده کلوپ در لیورپول به شرایط یوآخیم لوو سرمربی تیم ملی آلمان گره خورده است. لوو تا پایان جام جهانی 2022 با ژرمن ها قرارداد دارد ولی در صورتی که در یورو 2021 نتایج بدی کسب کند، ممکن است برکنار شود و گزینه جانشینی او کسی نیست جز یورگن کلوپ.

همین قضیه باعث شد تا سران لیورپول از حالا به فکر دوران پس از یورگن کلوپ باشند و روی استیون جرارد اسطوره باشگاه برای جانشینی کلوپ نظر مثبت دارند. جرارد این روزها به عنوان سرمربی گلاسکورنجرز عالی کار می کند و چیزی تا کسب عنوان قهرمانی لیگ این کشور فاصله ندارد.

او رنجرز را به یک هشتم نهایی لیگ اروپا نیز رسانده است و طبعا به دلیل سابقه درخشانش در لیورپول، حداقل در کوتاه مدت هیچکس با حضور او به جای کلوپ مشکلی نخواهد داشت.

منبع ورزش 3