نمایش ناامیدکننده دیگر از شاگردان فکری

19:35 - 1399/12/11
رقابت های نیم فصل دوم با تساوی استقلال برابر مس کرمان برای این تیم آغاز شد، آغازی که با نوع فوتبال آنها هواداران استقلال را همچنان نگران کرده است.
نمایش ناامیدکننده دیگر از شاگردان فکری

به گزارش "ورزش سه "،رقابت های نیم فصل دوم برای استقلال با تساوی برابر مس در رفسنجان آغاز شد و این تیم بعد از شکست برابر سپاهان باز هم برنده نشد تا تیم محمود فکری در پنج بازی آخر خودش بیلان خوبی را به نمایش نگذارد .

استقلال بعد از پیروزی در تبریزآن هم با سه گل برابر تراکتور سازی دو شکست برابر سایپا و سپاهان و دو تساوی برابر نفت مسجد سلیمان و مس رفسنجان بدست آورده است و تنها در برابر نساجی قائم شهر به پیروزی رسیده است و از 15 امتیاز ممکن تنها به 5 امتیاز رسیده است .

این ها نتایج استقلال از لحاظ شکلی است که قطعا برای مدعی قهرمانی در میانه های فصل مناسب نیست . نتایجی که در صورت ادامه آن در چند بازی آینده نه تنها استقلال را از مدعیان قهرمانی دور خواهد کرد، بلکه آنها را از مدعیان کسب سهمیه از لیگ هم دور خواهد کرد تا فصل فوتبالی استقلال در لیگ یبیستم نمره قبولی نگیرد.

هواداران استقلال در این هفته ها علاوه بر نارضایتی از نتایج این تیم از لحاظ ماهوی نیز با نوع ارائه فوتبال استقلال مشکل دارند

محمود فکری که همیشه از دیر شروع شدن تمرینات می نالید و وعده روزهای آینده را به کارشناسان و هوادران این تیم می داد در بازی امروز نشان داد این تیم مشکلات فراوانی دارد. مشکلاتی که انتظار این است بعد از سپری شدن 16 هفته به حداقل برسد و کادر فنی برای آن فکری کرده باشند.

نمایش ناامیدکننده دیگر از شاگردان فکری6

اینکه در زمان کاشته چیدمان بازیکنان در مقابل ضربه تیم حریف اصول اولیه فوتبال را هم رعایت نمی کند و بلند قدترین بازیکن خط دفاعی در بین نفرات دیده می شود و در ریباند ضربه محوطه هجده قدم استقلال محل جولانگاه حمله وران مس بدون هیچ فشاری از سوی مدافعان استقلال است خبر خوبی برای تیمی که قرار است شش هفته بعد در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند، نیست . در تمرینات استقلال در رابطه با این مسائل چه تمریناتی برنامه ریزی می شود که در زمان مسابقه بازیکنان آن را اجرا نمی کنند. فشار روحی به روی بازیکنان به قدری زیاد است که حرکت های تیمی این تیم در مسابقه چشم هیج بیننده ای را به خود جلب نمی کند و بازیکنان این تیم با حرکات انفرادی و بعضاً دو نفره تنها موفق به حمل توپ تا محوطه هجده قدم حریف می شوند.

اینکه به دنبال دشمن فرضی بود و مشکلات را به اشخاص ثالث حواله بدهیم دردی از نوع فوتبال استقلال ارائه نمی کند.

آقای استقلال بدون تعارف این نوع فوتبال ،لایق قهرمانی در رقابت های لیگ برتر نیست و باید مشکل را در درون تیم حل کرد.

منبع ورزش 3