حرکت جنجالی ستاره پرتقالی اتلتیکو بعد از گلزنی

11:29 - 1399/12/11
ژوائو فلیکس، مهاجم پرتغالی اتلتیکو مادرید، در دیدار دیشب این تیم برابر ویارئال پس از بیش از یک ماه موفق به گلزنی شد و پس از دوختن توپ به تور دروازه، با حرکتی بحث برانگیز، نیمکت تیمش را دعوت به سکوت کرد.
حرکت جنجالی ستاره پرتقالی اتلتیکو بعد از گلزنی

به گزارش "ورزش سه"، ژوائو فلیکس پس از گلزنی در دیدار شب گذشته اتلتیکو مادرید برابر ویارئال با قرار دادن انگشت اشاره روی لب ها، آن هم رو به نیمکت خودی سر و صدا به پا کرده است.

ستاره پرتغالی اتلتیکو پس از کنترل توپ با سینه، گل دوم اتلتیکو را در دقیقه 69 وارد دروازه ویارئال کرد، اما این حرکت او پس از گلزنی بود که سوژه شد! فلیکس پس از گلزنی رو به نیمکت اتلتیکو کرد و با قرار دادن انگشت روی لب ها آنها را دعوت به سکوت کرد!

حرکت جنجالی ستاره پرتقالی اتلتیکو بعد از گلزنی0

حرکت جنجالی ستاره پرتقالی اتلتیکو بعد از گلزنی8

حرکت جنجالی ستاره پرتقالی اتلتیکو بعد از گلزنی18

حرکت جنجالی ستاره پرتقالی اتلتیکو بعد از گلزنی1

حرکت جنجالی ستاره پرتقالی اتلتیکو بعد از گلزنی5

حرکت جنجالی ستاره پرتقالی اتلتیکو بعد از گلزنی3

حرکت جنجالی ستاره پرتقالی اتلتیکو بعد از گلزنی11

مهاجم 21 ساله اتلتیکو به خاطر تعداد اندک گل هایی که در این فصل به ثمر رسانده در هفته های اخیر مورد انتقاد قرار گرفته و گاهی حتی از ترکیب تیم هم کنار گذاشته شده بود.

او در بازی اتلتیکو برابر چلسی نیز از ابتدا در ترکیب قرار نگرفت و تنها پس از مصدومیت توماس لمار فرصت بازی پیدا کرد و در نیمه دوم به زمین آمد.

حرکت جنجالی ستاره پرتقالی اتلتیکو بعد از گلزنی16

اتلتیکو مادرید همچنان صدرنشین لالیگا است و هفته آینده به مصاف رئال مادرید، رقیب همشهری، خواهد رفت.

با توجه به مصدومیت لمار، ژوائو فلیکس می تواند از ابتدا برابر رئال مادرید به میدان برود، البته بسته به اینکه دیگو سیمئونه حرکت شب گذشته او را چگونه تفسیر کند و خود فلیکس پس از بازی چه توضیحی در دفاع از کارش داشته باشد.

منبع ورزش 3