حاشیه های جدید استقلال؛ اینبار از سوی مظاهری

22:32 - 1399/12/10
در آستانه دیدار استقلال و مس رفسنجان، حاشیه ها پیرامون غیبت رشید مظاهری در آخرین تمرین تیم و مصدومیت از ناحیه کمر، حاشیه ساز شده است.
حاشیه های جدید استقلال؛ اینبار از سوی مظاهری

به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه استقلالی ها خود را برای دیدار مقابل مس رفسنجان آماده می کردند و آخرین جلسه تمرینی خود را نیز امروز برگزار کردند، اما انتشار خبر عجیبی در رابطه با قهر رشید مظاهری و ترک تمرین در رسانه ها و چند خبرگزاری منتشر شد که این اتفاق باعث تعجب طرفداران این تیم شد.

در رسانه ها عنوان شد که مظاهری در اقدامی عجیب تمرین تیمش را به این بهانه که مصدومیت از ناحیه مچ پا دارد ترک کرده است و ظاهرا بین وی و سعید عزیزان هم اختلافاتی به وجود آمده که مربی دروازه بان های استقلال را ناراحت کرده است. این در حالی است که اعضای کادر فنی تیم استقلال چندین بار با وی صحبت کرده تا مظاهری را متقاعد به ماندن در تمرین کنند اما وی اعلام کرد به دلیل درد از ناحیه مچ نمی تواند تمرین کند.

پس از این صحبت ها رشید مظاهری در گفتگو با ورزش سه به شدت این مسائل را تکذیب کرد. سنگربان استقلال گفت: من نمی دانم این حرفها را چرا می زنند و این خبرها را از کجا می آورند. من از ناحیه کمر احساس درد شدیدی می کنم و اکنون در حال رفتن به کلینیک برای گرفتن MRI هستم. پزشک به من گفته است که درد دیسک کمرم عود کرده است و اکنون درد شدیدی را حس می کنم. حتی عکس و توضیحات آن موجود و مشخص است. این خبر قهر من از تمرین را به شدت تکذیب می کنم.

حاشیه های جدید استقلال؛ اینبار از سوی مظاهری11

پس از این صحبت ها بود که قبض پذیرش بیمارستان عرفان با نام رشید مظاهری منتشر شد تا این بازیکن ثابت کند برای انجام روند درمانی اش تمرین تیم را ترک کرده است و مسئله قهر او صحت ندارد اما پس از ساعتی، مصاحبه سعید عزیزیان مربی دروازه بانهای استقلال، این ماجرا را وارد فاز جدیدی کرد.

عزیزیان در گفتگویی اعلام کرد: «من نمی‌خواهم زیاد درباره این مسئله صحبت کنم چون تیم ما در آستانه مسابقه با مس رفسنجان است و خوب نیست که حاشیه ایجاد شود، اما از رفتاری که امروز مظاهری انجام داد متعجب شدم.» مربی استقلال در ادامه قهر رشید مظاهری دروازه‌بان این تیم و نیمه‌کاره رها کردن تمرینات امروز را تأیید کرد.

پس از این جریان ها بود که مشخص شد رشید مظاهری به دلیل حضور در بیمارستان نتوانسته است به پرواز رفسنجان برسد. او سپس در گفتگوی دیگر به صحبت های عزیزیان نیز واکنش نشان داد. مظاهری گفت: می‌خواهم به آقای عزیزیان بگویم لطفاً به هواداران توضیح دهد دقیقا من چه حاشیه‌ای درست کردم. چه کار خلافی انجام دادم. می‌دانم این حرف‌ها از کجا آب می‌خورد. هواداران هم متوجه می‌شوند چه کسانی برای تیمشان حاشیه ایجاد می‌کنند. تا الان هیچ حاشیه‌ای درست نکردم ولی هواداران بدانند نمی‌توانم چشمم را به روی خیلی مسائل ببندم. کاری به ماندن یا رفتن کسی ندارم من بازیکن استقلال هستم و هروقت بازی کنم با تمام وجود کار خواهم کرد.

سنگربان استقلال سپس یک استوری را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد. او نوشت: سلام به هواداران عزیز. عده‌ای در استقلال می‌خواهند مرا مقابل هواداران قرار دهند. ابتدا گفتند به خاطر پول قهر کردم که چند روزی حالت تهوع و سر درد داشتم و به تشخیص پرشک در خانه استراحت کردم.

او در ادامه این استوری خود نوشت: الان هم گفتند از تمرین قهر کردم درحالی که به دلیل تمرین در زمین چمن مصنوعی برای درمان درد کمرم با تشخیص پزشک تیم به بیمارستان مراجعه کردم.

مظاهری درخصوص حاشیه های به وجود آمده درباره اش گفت: واقعا نمی‌دانم چرا آنقدر هجمه علیه من به وجود آوردند مگر من جز تلاش برای موفقیت استقلال چه کاری کردم که باید از هر طرف فشار تحمل کنم. همیشه خوشحالی هواداران و موفقیت تیم استقلال هدفم بوده و هست و همینجا هم اعلام می‌کنم هر وقت خواستند برای تیم بازی می‌کنم اگر هم نخواهند برای موفقیت استقلال دعا می‌کنم.

دروازه بان استقلال در پایان نوشت: «کسانی که شایعه سازی و حاشیه سازی می کنند، دلسوز تیم استقلال نیستند». به هر حال غیبت مظاهری در بازی مقابل مس رفسنجان قطعی است و سیدحسین حسینی وظیفه حراست از دروازه آبی پوشان را برعهده خواهد داشت و باید دید در مورد اتفاقات امروز، چه تصمیماتی گرفته می شود.

منبع ورزش 3