عاشقانه های نفیسه روشن و محمد رضا گلزار در لایو + عکس

10:56 - 1399/12/10
نفیسه روشن چندی پیش در صفحه اینستاگرام خود با انتشار یک لایو از حرفه خود و علاقه و ارادت خود به محمدرضا گلزار گفت. لایو نفیسه روشن را در ادامه خواهید دید.
عاشقانه-های-نفیسه-روشن-محمد-رضا-گلزار-لایو--عکس-

نفیسه روشن بازیگر و حقوقدان سینمای ایران است. نفیسه روشن مدتی است از همسرش جدا شده است. ملاک ازدواج نفیسه روشن صبوری و صبر و گذشت است.نفیسه روشن در دوران دانش آموزی وارد عرصه بازیگری شده.

نفیسه روشن چندی پیش در صفحه اینستاگرام خود با انتشار یک لایو از حرفه خود و علاقه و ارادت خود به محمدرضا گلزار گفت. لایو نفیسه روشن را در ادامه خواهید دید.

عاشقانه های نفیسه روشن و محمد رضا گلزار در لایو + عکس1

عاشقانه های نفیسه روشن و محمد رضا گلزار در لایو + عکس3

نفیسه روشن بازیگر ایرانی است . او در سریال های مختلفی ایفای نقش کرده است . نفیسه روشن در کار های مختلف سیروس مقدم نیز نقش افرینی داشته است . او در سینما چندان پررنگ نبوده است . نفیسه روشن در اینستاگرام جنجال های زیادی به راه انداخت او هم اکنون نزدیک به دو میلیون فالوور در اینستاگرام دارد و از این راه درامد زایی نیز می کند . نفیسه روشن به تازگی یک لایو جنجالی رفت که حرف و حدیث های زیادی نیز داشت . در ادامه لایو جنجالی نفیسه روشن را مشاهده می کنید .

عاشقانه های نفیسه روشن و محمد رضا گلزار در لایو + عکس11

عاشقانه های نفیسه روشن و محمد رضا گلزار در لایو + عکس19

عاشقانه های نفیسه روشن و محمد رضا گلزار در لایو + عکس8

نفیسه روشن متولد سال 61 و لیسانس حقوق از دانشگاه ازاد تهران را دارد. نفیسه روشن در ماه های گذشته خبر از طلاق گرفتن از همسرش را به طرز عجیبی داد که باعث حواشی زیادی شد . نفیسه روشن در اینستاگرام از یک خیانت صحبت کرد که همه نگاه ها را به سمت همسر او برگرداند .

او اما بعد از مدتی با انتشار یک پست جنجالی دیگر از همسرش عذرخواهی کرد و عنوان کرد که سوتفاهمی اتفاق افتاده و برای همسرش ارزوی خوشبختی کرد . نفیسه روشن مجرد می باشد و ازدواج نکرده است اما شایعات زیادی در مورد ازدواج مجدد او به راه افتاد . روشن در پی این شایعات اظهار داشت که اگر لازم بداند ازدواج می کند و با این موضوع مشکلی ندارد .

عاشقانه های نفیسه روشن و محمد رضا گلزار در لایو + عکس12

عاشقانه های نفیسه روشن و محمد رضا گلزار در لایو + عکس0