عصبانیت شدید سرمربی یوونتوس از سوالات عجیب خبرنگاران

11:10 - 1399/12/10
شب گذشته و پس از تساوی 1-1 یووه برابر ورونا که امیدهای این تیم برای قهرمانی را کمرنگ تر از قبل کرد، آندره آ پیرلو، سرمربی بیانکونری، در برابر پرسش خبرنگاران از کوره در رفت.
عصبانیت شدید سرمربی یوونتوس از سوالات عجیب خبرنگاران

به گزارش "ورزش سه"، آندره آ پیرلو پس از تساوی برابر ورونا بسیار برافروخته و عصبانی بود و در پاسخ به سوال خبرنگاری که انتخاب های تاکتیکی او را زیر سوال برد، از کوره در رفت و گفت: "قبل از نظر دادن باید بازی ها را تماشا کنی. تو به من می گویی که باید چه کنم؟"

گل دقیقه 49 کریس رونالدو را ضربه سر آنتونین باراک در دقیقه 77 بی اثر کرد و هلاس ورونا حتی می توانست گل های بیشتری نیز به ثمر برساند.

عصبانیت شدید سرمربی یوونتوس از سوالات عجیب خبرنگاران18

پس از تقسیم امتیازات، پیرلو در پاسخ به کارشناس اسکای اسپورت که استفاده از بازیکنان در پست غیرتخصصی را زیر سوال برده بود، با عصبانیت گفت: "اگر به فهرست غایبان ما نگاه کنید می فهمید که ما در موقعیتی اضطراری هستیم.

تا همین الان هم من مجبور شده ام از الکس ساندرو در پست دفاع عقب استفاده کنم، بیش از این نمی توانستیم خلاقیت به خرج دهیم. شما به من بگویید وقتی چهار مدافع و مهاجم را از دست داده ایم، باید چه می کردم؟"

سوالات در مورد ترکیب انتخابی پیرلو ادامه یافت و خبرنگار اسکای از استفاده از برناردسچی و کیه زا در پست غیرتخصصی به منظور 3-4-2-1 بازی کردن نیز انتقاد کرد.

پیرلو افزود: "ببخشید اما شما چه کسی را در این ترکیب استفاده می کردید؟ کیه‌زا یک وینگر تهاجمی است، رد بسیاری از بازی ها در آن پست بازی کرده است. برناردسچی نیز همیشه در این پست بازی کرده است.

اتفاقا شاید این دو تنها بازیکنانی بودند که در پست همیشگی خود بازی می کردند. وقتی مجبوری تغییراتی ایجاد کنی، همه باید با آن تطبیق پیدا کنند."

عصبانیت شدید سرمربی یوونتوس از سوالات عجیب خبرنگاران6

پیرلو در ادامه اضافه کرد: "واقعا ناامیدکننده بود. می دانستیم که بازی سختی خواهد بود. توانستیم از حریف جلو بیافتیم که سخت ترین قسمت کار بود، بعد اما نتوانستیم برتری خود را حفظ کنیم. جزییاتی هست که بازیکنان جوان نمی فهمند و همین جزییات است که تفاوت را ایجاد می کند.

ما این شانس را داشتیم که تعداد گل خود را افزایش دهیم اما متاسفانه نتوانستیم برتری خود را حفظ کنیم. بازی سختی بود. ورونا خیلی فشرده پرس می کرد و زمین چمن هم در بهترین وضعیت ممکن نبود. ما در شرایطی اضطراری هستیم اما سعی می کنیم تا با امکاناتی که داریم خوب کار کنیم.

فقط ما نیستیم که بازیکنانی مثل دیبالا و آلوارو موراتا را از دست داده ایم، هر تیم دیگری بود هم جای خالی آنها را احساس می کرد."

منبع ورزش 3