روند کلین شیت شاگردان گواردیولا شکسته شد

00:40 - 1399/12/10
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی بازی کردن مقابل وستهام را دشوار توصیف کرد.
روند کلین شیت شاگردان گواردیولا شکسته شد

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در ادامه روند نتایج درخشان خود امروز موفق شد با نتیجه 1-2 وستهام را مغلوب کرده و همچنان با اقتدار در صدر جدول لیگ برتر قرار گیرد. روند کلین شیت های متوالی منچسترسیتی امروز قطع شد، اما پپ گواردیولا این اتفاق را عادی توصیف کرده و مدعی شد بسته نگه داشتن دروازه اتفاقی عجیب و غیرمعمول است.

پپ گواردیولا گفت: دریافت گل اتفاقی طبیعی و عادی است و این تعداد کلین شیت معمول نبوده است، زیرا معمولا دروازه هر تیمی باز می شود. وستهام با در اختیار داشتن دکلان رایس و سوچک، ضدحملاتی سریع و هافبک هایی توپ نگهدار حریفی بسیار دشوار محسوب می شود و ما خوش شانس بودیم که با تلاش بازیکنان موفق به کسب سه امتیاز شدیم.

روند کلین شیت شاگردان گواردیولا شکسته شد14

وستهام بعد از انجام 26 بازی در رتبه چهارم جدول قرار دارد و بی تردید دیدار دشواری داشتیم. عملکرد وستهام خود گویای همه چیز است، این تیم از نظر فیزیکی قدرتمند بوده و کنترل جریان بازی در مقابل وستهام با در اختیار داشتن بازیکنانی چون جسی لینگارد، آنتونیو و فورلانز دشوار است. بعد از 15 دقیقه به این نتیجه رسیدیم قرار نیست امروز نمایش زیبایی ارائه دهیم و امروز از آن روزها بود که فقط قصد داشتیم سه امتیاز را کسب کنیم. شرایط در نیمه دوم بهتر شد و در نیمه نخست کمی شرایط دشوار بود.

تنها دو روز پیش در لیگ قهرمانان بازی کردیم و هنگام داشتن چنین برنامه شلوغی این عملکرد طبیعی است. رامون دیاس و جان استونز سرزن های فوق العاده ای هستند و خوشحالم که امروز موفق به گلزنی شدند. روی صحنه گل های ما شاهد سرعت مناسب، ارسال های دقیق و قدرت تمام کنندگی خوبی بودیم و گاهی اینگونه می شود."

منبع ورزش 3