کوین دی بروین خود دیوید بکام است!

00:31 - 1399/12/10
کوین دی بروین، ستاره بلژیکی منچسترسیتی دهمین پاسور برتر تاریخ لیگ برتر شد.
کوین دی بروین خود دیوید بکام است!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی امروز با نتیجه 1-2 موفق به غلبه بر وستهام شده و به رکورد بیستمین پیروزی متوالی در همه رقابت ها رسید. سیتیزن ها در حال حاضر با 13 امتیاز اختلاف در صدر جدول لیگ برتر قرار داشته و از شانس بالایی برای فتح عنوان قهرمانی در این رقابت ها برخوردارند. کوین دی بروین، پاسور خلاق منچسترسیتی امروز نیز موفق به ارسال پاس گل شد.

در نیمه اول بود که این بازیکن با ارسالی دقیق زمینه گلزنی رامون دیاس را فراهم کرد و این پاس گل شماره 77 کوین دی بروین در لیگ برتر بود. حالا این بازیکن بالاتر از تدی شرینگهام در رتبه دهم بهترین پاسورهای تاریخ لیگ برتر قرار گرفته و هدف بعدی او دیوید بکام، اسطوره منچستریونایتد با 80 پاس گل است. همچنین کوین دی بروین حالا در فصل جاری در کنار هری کین با 11 پاس گل رتبه اول را از این حیث به خود اختصاص داده اند.

رایان گیگز با 162، سسک فابرگاس با 111 ووین رونی با 103 پاس گل رتبه های اول تا سوم این رده بندی را تصاحب کرده اند. بعد از دیوید بکام، کوین دی بروین امیدوار به رسیدن به آمار جیمز میلنر با 85 پاس گل است. منچسترسیتی در ماه های اخیر موفق به کسب نتایج فوق العاده ای شده و بی تردید آمادگی کوین دی بروین یکی از دلایل اصلی رقم خوردن این کارنامه بوده است.

کوین دی بروین خود دیوید بکام است!15

کوین دی بروین خود دیوید بکام است!2

کوین دی بروین خود دیوید بکام است!20

منبع ورزش 3