توضیحات سرمربی بارسا بابت نیمکت نشینی گریزمان

00:18 - 1399/12/10
رونالد کومان، سرمربی بارسلونا، به دلیل نیمکت نشینی آنتوان گریزمان در بازی‌های اخیر واکنش نشان داد.
توضیحات سرمربی بارسا بابت نیمکت نشینی گریزمان

به گزارش "ورزش سه"، چند روز بعد از شکست در دور رفت مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری، بارسلونا یک بار دیگر و این مرتبه از سری مسابقات لالیگا در سانچز پیسخوان به مصاف سویا رفت و با ارائه یک نمایش حساب شده و امیدوارکننده با دو گل حریف خود را شکست داد تا موقتاً به رده دوم جدول صعود کرده باشد.

رونالد کومان، سرمربی بارسلونا، بعد از پیروزی ارزشمند تیمش مقابل سویا گفت: " ما سعی کردیم در این مسابقه روی حریف فشار بیاوریم. بازی با سه مدافع میانی و مدافعان کناری بالای آن ها به ما کمک کرد که اجازه ندهیم سویا بازی خود را انجام دهد. این یک نکته کلیدی برای ما بود. البته سیستمی ریسکی نیز به حساب می آمد. بدون توپ ما سعی کردیم فشار بیاوریم و سعی کنیم بازی تک به تک را به نمایش بگذاریم.

این یک تغییر بسیار خوب بوده که ما در سال 2021 با آن مواجه شده ایم. البته در ابتدای سال ما برخی امتیازات را از دست دادیم. امروز نشان دادیم که هنوز زنده هستیم و این مسئله ای بسیار مهم محسوب می شود."

توضیحات سرمربی بارسا بابت نیمکت نشینی گریزمان10

کومان در ادامه گفت: "خیلی به خودمان افتخار می‌کنیم مخصوصاً در مورد بدنی. سویا از نظر جسمی تیمی بسیار قدرتمند محسوب می شود. ما توانستیم در بازی بدون توپ بسیار خوب عمل کنیم. همچنین هنگامی که توپ را هم در اختیار داشتیم کاملاً آرام و عالی کار کردیم."

احتمال رقم زدن بازگشت در کوپا دل ری: " البته که ما به آن باور داریم. امروز ما در طول بازی با وجود مصدومیت ها شرایط را کنترل کردیم اما روز چهارشنبه بازی دیگری است. اگر بتوانیم یک نمایش کامل ارائه دهیم احتمال بازگشت وجود دارد."

نیمکت نشینی گریزمان: " این یک پیام برای او نیست. ما تصمیم گرفتیم سیستم را تغییر دهیم و برای کار کردن روی عمق حریف، دمبله را در راس قرار دادیم. بعد از اینکه با یک گل جلو افتادیم حس کردم که به یک بازیکن سریع در کنار لئو مسی احتیاج داریم. نیمکت‌نشینی گریزمان به معنای مجازات کردن نیست."

توضیحات سرمربی بارسا بابت نیمکت نشینی گریزمان0

مصدومیت ها: " این یک بازی دشوار برابر حریفی بسیار قدرتمند و بزرگ به حساب می آمد. مصدومین باید صبر کنند تا متوجه شوند که چه کسی می تواند برای بازی بعدی آماده باشد. ما تغییراتی ایجاد کردیم و تیم به تلاش خود ادامه داده است. شرایط ما به یک یا دو بازیکن بستگی ندارد. این تیمی است که قابلیت های زیادی دارد اگرچه مشکلات ناشی از آسیب دیدگی هم وجود دارد."

منبع ورزش 3