درد بارسا و رئال یکی شد!

00:14 - 1399/12/10
پدری و رونالد آرائوخو، دو ستاره جوان بارسلونا در دیدار مقابل سویا مصدوم شدند.
درد بارسا و رئال یکی شد!

به گزارش "ورزش سه"، فشردگی برنامه مسابقات و البته پیش فصل نه چندان طولانی باعث شده در سال جاری باعث افزایش تعداد مصدومان در تیم های بزرگ اروپایی باشیم. رئال مادرید در این فصل بیشترین لطمات را از تعدد بازیکنان مصدوم خود دیده و معمولا زین الدین زیدان غایبان زیادی در لیست تیمش داشته است. حالا امروز و در جریان برتری 0-2 مقابل سویا، بارسلونا نیز به این درد دچار شده و شاهد آسیب دیدگی دو بازیکن جوان خود بود.

درد بارسا و رئال یکی شد!0

در دقیقه 70 این مسابقه بود که پدری، ستاره جوان بارسلونا در مرکز میدان دچار مصدومیت شد و اگرچه این بازیکن تقلای زیادی برای ماندن در میدان کرد، اما در نهایت رونالد کومان حکم به تعویض او داد و یاکس موریبا، دیگر بازیکن جوان بارسلونا به جای پدری وارد زمین شد.

اما مصدومیت رونالد آرائوخو عجیب تر از پدری بود. این مدافع جوان که در هفته های اخیر بسیاری از بازی های بارسلونا را به علت آسیب دیدگی از دست داده و بعد از سه هفته دوباره شرایط بازی کردن پیدا کرده بود، در دقیقه 67 به جای جرارد پیکه مصدوم وارد زمین شد. اما مچ پای چپ رونالد آرائوخو در دقیقه 82 پیچ خورد و در نهایت این بازیکن جای خود را به ساموئل اومتیتی داد. رونالد آرائوخو به قدری از مصدومیت جدید خود عصبانی بود که ضربه ای محکم به صندلی کنار زمین زد تا اینگونه خشم خود را از تکرار این اتفاق نشان دهد.

درد بارسا و رئال یکی شد!16

درد بارسا و رئال یکی شد!15

منبع ورزش 3