مانع جدید انتقال امباپه به رئال مادرید

23:10 - 1399/12/09
تداخل پست کیلیان امباپه و ادن هازارد می تواند چالش کادر فنی رئال مادرید در سال های آتی باشد.
مانع جدید انتقال امباپه به رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی و گلزن پاری سن ژرمن سالهاست مورد توجه رئال مادرید قرار دارد و به نظر می رسد او دیر یا زود بالاخره روزی راهی لالیگا خواهد شد. کیلیان امباپه برای تمدید قرارداد با باشگاه پاری سن ژرمن هنوز به توافق نرسیده و احتمال رخ دادن این انتقال بزرگ در تابستان پیش رو نیز وجود دارد. باشگاه فرانسوی برای فروس کیلیان امباپه رقمی در حدود 200 میلیون یورو درخواست کرده است.

مانع جدید انتقال امباپه به رئال مادرید9

اما نشریه آ.اس در گزارشی مدعی شد در صورت رخ دادن این انتقال، پست بازی کیلیان امباپه یکی از چالش های رئال مادرید خواهد بود. این ستاره فرانسوی در سالهای اخیر و در پست وینگر چپ عملکرد فوق العاده ای داشته و یکی از شروط او برای توافق با تیم جدیدش ادامه بازی در همین پست خواهد بود. اما مشکل اینجاست که رئال مادرید در این پست ادن هازارد را نیز در اختیار دارد و ستاره بلژیکی نیز علاقمند به تغییر پست نیست.

تبلیغات

مانع جدید انتقال امباپه به رئال مادرید8

مانع جدید انتقال امباپه به رئال مادرید10

معامله Perfect money بدون کارمزد با تسویه حساب فوری!

مانع جدید انتقال امباپه به رئال مادرید13

اگرچه ادن هازارد از زمان انتقال به رئال مادرید عموما مصدوم بوده و فرصت چندانی برای بازی کردن به دست نیاورده است، اما به هر حال ممکن است او دوباره به روزهای اوج بازگردد و نیمکت نشین کردن یکی از بین او و کیلیان امباپه ممکن نیست. بدین ترتیب علاوه بر مشکلات مالی ناشی از شیوع ویروس کرونا، این موضوع نیز یکی از چالش های پیش رو برای خرید کیلیان امباپه خواهد بود و همین روند شرایط برای جذب این ستاره جوان را دشوارتر می سازد.

منبع ورزش 3