دو روز حیاتی و مهم برای پرسپولیس و مهدی ترابی

22:28 - 1399/12/09
مهدی ترابی که در نقل و انتقالات زمستانی به پرسپولیس بازگشته اکنون با مانع پنجره بسته برای اولین حضورش در این تیم مواجه است.
دو روز حیاتی و مهم برای پرسپولیس و مهدی ترابی

به گزارش “ورزش سه”، مهدی ترابی که طی یک و نیم فصل حضور در پرسپولیس توانسته بود ستاره‌ای تاثیرگذار در جمع سرخپوشان لقب گیرد، در ابتدای لیگ بیستم راهی تیم العربی قطر شد و در ادامه بعد از نیم فصل حضور در قطر، بار دیگر به پرسپولیس پیوست و قراردادش را با این تیم به عنوان اولین خرید پنجره زمستانی به امضا رساند تا به دنبال موفقیت دوباره در جمع شاگردان یحیی گل محمدی باشد.

شماره ۹ سابق سرخ‌ها که اکنون نزدیک به یک ماه تمرینات اختصاصی و تاکتیکی را در کنار دیگر بازیکنان برای شروع فصل جدید فوتبالی‌اش در پرسپولیس دنبال می‌کند، در فاصله ۴۸ ساعت تا بازی با سایپا با مشکل پنجره بسته این تیم روبرویت تا شانس تقابل با تیم سابقش را هم در حال از دست رفتن ببیند.

باشگاه پرسپولیس در حال حاضر به دلیل پرونده ماریو بودیمیر مهاجم کروات اسبق خود که در فیفا علیه این تیم شکل گرفته محکوم به پرداخت ۵۰۰ هزار دلار و پنجره بسته تا زمان وصول این مبلغ مواجه است. در این بین باشگاه پرسپولیس با توجه به شرایط تحریم بانکی، طی مدت اخیر اقدام واریز اقساطی این مبلغ را در دستور کار قرار داده که طبق اعلام مدیران این تیم، در آخرین روز هفته گذشته موفق شده اصل پول بهمراه مبلغ دیرکرد آن را واریز کند و در حال حاضر در انتظار اعلام وصول از سوی این بازیکن به فیفا و پایان این پرونده در راستای باز شدن پنجره و محرومیت نقل و انتقالاتی است.

اکنون در‌ شرایطی که ۴۸ ساعت به اولین بازی دور برگشت و تقابل سرخپوشان مقابل سایپا باقی مانده است، این باشگاه در انتظار ایمیل فیفا مبنی بر باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی است تا بتواند از مهدی ترابی به عنوان خرید نیم فصل دوم خود سود ببرد و شاید هم طی این فاصله زمانی اقدام به جذب بازیکن دیگری نیز کند.

دو روز حیاتی و مهم برای پرسپولیس و مهدی ترابی11

در حالیکه امروز و فردا به دلیل تعطیلی پایان هفته در اروپا، کارکنان فیفا به شکل دور کاری نیز در دوران کرونا کارها را دنبال می‌کنند، باشگاه پرسپولیس امیدوار است این مشکل هر چه زودتر حل شده و ایمیل مربوط به پایان محرومیت بعد از واریز مطالبات ماریو بودیمیر به باشگاه ارسال شود.

اما این پایان ماجرا به نظر نمی‌رسد؛ سرخ‌ها از سوی برخی بازیکنان داخلی خود نیز با شکایت مواجه شده آمد که با حکم کمیته تعیین وضعیت پنجره نقل و انتقالاتی داخلی آنها بسته محسوب می‌شود. سوشا مکانی، شایان مصلح، ابوالفضل درویش وند، حمید طاهرخانی و شاهین عباسیان از جمله طلبکاران جدید این باشگاه هستند که پرونده مطالبات خود را در کمیته تعیین وضعیت دنبال کرده‌اند.

با توجه به احکام صادره و ابلاغ شده، اکنون باشگاه پرسپولیس باید مبلغی حدود ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون دیگر برای بستن پرونده‌های داخلی خود طی فرصت باقیمانده در نظر داشته باشد تا با پرداخت آنها بتواند پنجره زمستانی‌اش را باز کرده و از بازیکنان جدید خود سود ببرد. باید دید در این فرصت کوتاه باشگاه قادر به انجام این ماموریت خواهد بود و با طلبکاران به توافق دست خواهد یافت تا در دیدار با سایپا از نفرات جدید خود سود ببرد یا مهدی ترابی در این راه ناکام خواهد ماند و همچنان باید در انتظار تعیین تکلیف پنجره زمستانی باقی بماند.

منبع ورزش 3