مانع جدید باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس

20:40 - 1399/12/09
شاهین عباسیان و ابوالفضل درویشوند دو بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس به شمار می روند که این روزها با حکم کمیته تعیین وضعیت به دنبال دریافت مطالباتشان هستند.
مانع جدید باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس در لیگ بیستم همچنان به دلیل بدهی باشگاه به ماریو بودیمیر بسته است و در این میان مطالبات بازیکنانی نظیر سوشا مکانی و شایان مصلح هم دردسرساز شده است.

حالا دو بازیکن جوان دیگر پرسپولیس یعنی ابوالفضل درویشوند و شاهین عباسیان نیز پس از قرار گرفتن در لیست مازاد (در سال 1396)و بعد از اینکه بارها توسط وکیل‌شان به باشگاه مراجعه کردند و به نتیجه ای نرسیدند، در کمیته تعیین وضعیت برای دریافت مطالباتشان شکایت مطرح کردند و حالا به جمع بازیکنانی اضافه شده اند که مدیران باشگاه برای بازشدن پنجره زمستانی باید رضایتشان را جلب کنند.

براساس حکم کمیته تعیین وضعیت این دو بازیکن که در مذاکره با مدیران باشگاه بخش عمده ای از مطالباتشان را بخشیده اند، حالا هر کدام مبلغی در حدود 60 میلیون طلبکارند که البته از نظر ارزش قابل مقایسه با پولی که در سال 1396 می توانستند بگیرند، نیست.

پرسپولیس در بازار نقل و انتقالات تاکنون موفق به جذب مهدی ترابی شده و شهریار مغانلو نیز در آستانه پیوستن به این تیم است ولی اگر بدهی بازیکنان گذشته تیم پرداخت نشود، کمیته تعیین وضعیت اجازه ثبت قرارداد بازیکنان جدید را به سازمان لیگ نخواهد داد.

مانع جدید باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس4

مانع جدید باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس4

مانع جدید باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس17

منبع ورزش 3