حضور مهدی طارمی در ترکیب منتخب ماه فوتبال پرتقال

11:24 - 1399/12/09
مهدی طارمی به دلیل عملکرد درخشان در ترکیب منتخب بهترین بازیکنان ماه فوریه لیگ برتر پرتغال قرار گرفت.
حضور مهدی طارمی در ترکیب منتخب ماه فوتبال پرتقال

به گزارش "ورزش سه"، وب سایت Goalpoint به رسم همیشه اقدام به انتشار ترکیب منتخب ماه فوتبال پرتغال کرد که در ترکیب بهترین بازیکنان در ماه فوریه، مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو حضور دارد. این وب سایت در توضیح ترکیب منتخب ماه نوشته است: رتبه بندی ترکیب منتخب ماه براساس عملکرد بازیکنان در ماه فوریه 2021 انجام شد. با وجود اینکه ماه فوریه با 28 روز کوتاه ترین ماه سال است، اما در این ماه تیم ها 5 بازی را در رقابت های لیگ برتر انجام دادند.

بنابراین عملکرد بازیکنان در این یک ماه مورد بررسی قرار گرفت و تنها از میان بازیکنانی که بیشتر از 300 دقیقه در ترکیب تیم هایشان به میدان رفته اند، ترکیب منتخب ماه فوتبال پرتغال گردآوری شده است. در ماه فوریه اسپورتینگ عملکرد بهتری نسبت به سایر تیم ها داشت و برتری خود را در صدرجدول حفظ کرد ولی هر سه تیم بزرگ پرتغال (پورتو، اسپورتینگ و بنفیکا) هر کدام دو نماینده در ترکیب منتخب هفته دارند.

این وب سایت در ادامه و درخصوص حضور مهدی طارمی در ترکیب منتخب ماه نوشته است: پورتو در ماه فوریه 8 گل به ثمر رساند و مهدی طارمی به لطف 2 گل و 2 پاس گل در این ماه، دوباره مالک بهترین مهاجم ماه پرتغال شد. او بر روی 50 درصد از گل های تیمش در ماه فوریه نقش مستقیم داشت. او با عملکردی که در این ماه داشت، سطح فنی خود را پایین نیاورد.

هیچ کس در ماه فوریه به اندازه مهدی طارمی شوت نزد (میانگین 3.8 شوت در هر بازی) و او با میانگین 1.5 شوت در چارچوب در هر بازی، دومین بازیکن برتر در این زمینه بود. او با میانگین 3.2 پاس ارزشمند هجومی، سومین بازیکن برتر پرتغال بود و به همین دلیل در ترکیب ماه فوریه قرار گرفت.

در پایان مهدی طارمی با کسب نمره 6.51 مجددا عنوان بهترین مهاجم ماه فوتبال پرتغال را از آن خود کرد و در ترکیب منتخب ماه فوریه لیگ برتر پرتغال نیز قرار گرفت.

حضور مهدی طارمی در ترکیب منتخب ماه فوتبال پرتقال6

منبع ورزش 3