گل مشترک قلی زاده و رضایی هدر رفت

11:20 - 1399/12/09
دو بازیکن ایرانی شارلروا روی تک گل این تیم مقابل خنک موثر بودند، اما در نهایت بازی را با شکست به پایان رساندند.
گل مشترک قلی زاده و رضایی هدر رفت

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات هفته بیست و هشتم ژوپیر لیگ بلژیک، تیم شارلروا که دوباره علی قلی‌زاده و کاوه رضایی را به‌صورت همزمان در ترکیب داشت، از ساعت ۲۳:۱۵ جمعه شب در ورزشگاه دو پایس مقابل خنک رده سومی قرار گرفت.

خنک نیمه اول را با پیروزی پشت سر گذاشت، اما هفت دقیقه پس از شروع نیمه دوم شارلروا روی تاثیرگذاری دو ستاره ایرانی‌اش موفق شد در این بازی خانگی کار را به تساوی بکشد.

کاوه رضایی با شوت محکم قصد گلزنی داشت که دروازه‌بان خنک ضربه زمینی او را برگشت داد، اما در ریباند علی قلی‌زاده با سرعت بالای خود از راه رسید و توانست گل اول شارلروا را به ثمر رساند و امیدهای تیمش را برای کسب برتری بیشتر کند.

گل مشترک قلی زاده و رضایی هدر رفت12

اما تک گل ستاره ایرانی شارلروا تا پایان مسابقه حفظ نشد و خنک توانست در دقیقه ۸۳ به گل دوم برسد و به پیروزی ۲ بر یک مقابل یاران قلی‌زاده و رضایی دست پیدا کند؛ شارلروا با این باخت ۳۹ امتیازی و در رده یازدهم جدول ژوپیر لیگ بلژیک ماند.

علی قلی‌زاده که در تمام مسابقات این فصل به میدان رفته و برابر خنک هم ۹۰ دقیقه در زمین بود، توانست هفتمین گل خود برای شارلروا را بزند و به تعداد گل‌های این فصل کاوه رضایی برسد.

گل مشترک قلی زاده و رضایی هدر رفت15

کاوه رضایی، مهاجم ایرانی شارلروا نیز که پیش از این ۲۰ بازی در ژوپیر لیگ انجام داده بود، در حضور ۷۴ دقیقه‌ای مقابل خنک نتوانست آمار ۷ گل زده خود را بهبود ببخشد و برای نُهمین بازی در گلزنی ناموفق بود.

گل مشترک قلی زاده و رضایی هدر رفت19

منبع ورزش 3