تولد نوزادی که 1 سال از مادرش کوچکتر است + عکس

08:15 - 1399/12/09
شاید یکی از عجیب ترین مواردی که با موضوع تولد نوزاد شنیده باشید این است : مادری 26 ساله و دختر 25 ساله !! نوزادی که تنها 1 سال با مادرش اختلاف سنی دارد به دنیا آمد.
تولد-نوزادی-که-1-سال-

رکورد عجیب تولد نوزادی که یک سال از مادرش کوچکتر است تیتر یک اخبار داغ روز بود ، خبری که رکوردزنی در دنیای پزشکی و بحث درمان ناباروری داشت.

خبری با تیتر عجیب :نوزادی در سن 25 سالگی متولد شد ، این نوزاد بعد از سالها انتظار برای تولد یعنی از سال 1992 بالاخره توسط مادری جوان که 26 سال سن دارد به دنیا آمد ؛ هر آنچه که گفته شد واقعیت است واقعیتی که جزئیات آن را خواهید خواند.

Baby born 'aged 25' sets new record for longest embryo to be born after being frozen in 1992

تولد نوزادی که 1 سال از مادرش کوچکتر است + عکس20

عکس نوزادی که در 25 سالگی به دنیا آمد؛ رکوردی عجیب در تولد

تولد نوزادی که 1 سال از مادرش کوچکتر است + عکس0

تولد عجیب نوزاد ، جنین فریز شده بعد از 24 سال وارد رحم یک زن شد

مادر 26 ساله نوزاد 25 ساله به دنیا آورد!!

"تینا گیبسون" نوزاد دختری به نام "اما ورن" به دنیا آورد ؛ در کمال حیرت نوزاد دختر تنها 1 سال اختلاف سنی با مادر خود دارد.

به گزارش میرر نوزاد که در سال 1992 به عنوان جنین فریز شده در یکی از مراکز درمان ناباروری تشکیل شده بود تا سالها توسط دستگاه ها و تجهیزات خاص نگهداری می شده تا اینکه بعد از گذشت 24 سال از فریز شدن او به رحم "تینا" منتقل شد و بعد از سپری شدن دوران باداری متولد شد.جالب است بدانید زمانیکه این نوزاد به حالت جنین فریز شده درآمد مادر کنونی او یعنی "تینا گیبسون" تنها 1 سال و نیم سن داشته است که مطمئنا در ان زمان هرگز تصور نمیکرده روزی نوزادی را به دنیا بیاورد که یک سال از خودش کوچک تر است.این اتفاق رکوردشکنی بود در نگهداری جنین فریز شده که برای دنیای پزشکی یکی از موادر فراموش نشدنی خواهد بود.