آلیسون نتوانست در خاکسپاری پدرش شرکت کند

23:33 - 1399/12/08
در پی درگذشت غیرمنتظره پدر الیسون بکر، دروازه بان لیورپول، این ستاره داغدار به دلیل محدودیت های جا به جایی ناشی از شیوع ویروس کرونا در جهان، هر چه کرد نتوانست برای وداع با پدرش به برزیل پرواز کند.
آلیسون نتوانست در خاکسپاری پدرش شرکت کند

به گزارش "ورزش سه"، آلیسون بکر پس از آگاهی از مرگ غم انگیز پدرش، تلاش کرد تا به هر شکل ممکن به برزیل پرواز کند. باشگاه لیورپول نیز ضمن هم دردی با دروازه بان خود به او قول همه گونه همراهی و همکاری را داده بود و مشکلی با رفتن ستاره برزیلی به وطنش برای آخرین وداع با پدر نداشت.

آلیسون نتوانست در خاکسپاری پدرش شرکت کند11

خوزه بکر 57 ساله چهارشنبه شب در حالی که برای شنا به دریاچه ای در نزدیکی محل زندگیش رفته بود، غرق شد و جان خود را از دست داد.

یکی از نزدیکان آلیسون گفته است: "او همه کار کرد تا راهی برای پرواز به برزیل پیدا کند و ناامیدانه به دنبال پیدا کردن پروازی بود که بتواند محدودیت های خروج از انگلیس و ورود به قاره آمریکا را دور بزند.

اما در نهایت مجبور شد شکست را بپذیرد. ناتالیا همسر او نیز باردار است و الیسون در بازگشت به انگلیس باید روزها خود را قرنطینه می کرد."

پس از اینکه بسیاری از باشگاه ها و بازیکنان فوتبال از سراسر جهان به الیسون تسلیت گفته و با او ابراز همدردی کردند، دروازه بان تیم ملی برزیل و باشگاه لیورپول با انتشار پیامی در توییتر خود از همه کسانی که در این اوقات سخت در کنار او خانواده اش بودند تشکر کرد.

آلیسون نتوانست در خاکسپاری پدرش شرکت کند3

آلیسون در توییتر خود نوشت: "می خواهم از همه برای پیام های محبت آمیز و ادای احترامشان به پدر عزیزم تشکر کنم.

خانواده ما محبت همه شما را حس می کند. خداوند به زندگی همه شما برکت دهد."

منبع ورزش 3