مدیران اینتر میلان درگیر ویروس کرونا

22:07 - 1399/12/08
باشگاه اینتر میلان به صورت رسمی اعلام کرد که 3 تن از مدیران این تیم به ویروس کرونا مبتلا شده اند.
مدیران اینتر میلان درگیر ویروس کرونا

به گزارش "ورزش سه"، اینتر پس از کسب پیروزی در دربی دلامادونینا فاصله اش را با میلان رده دومی به 4 امتیاز رساند و با توجه به بازی های پیش رو، به نظر می رسید که نراتزوری حداقل در هفته های آینده کار سختی پیش رو نداشته باشد اما حالا یک بحران عجیب هواداران این تیم را نگران کرده است.

وب سایت رسمی باشگاه اینتر با صدور بیانیه ای از مثبت شدن تست کرونای جوزپه ماروتا، آلساندرو آنتونلو و پیرو آسیلیو مدیران ورزشی این باشگاه و همچنین آنجلو کاپلینی وکیل باشگاه مثبت شده است. در اطلاعیه باشگاه اینتر عنوان شده است که یکی از اعضای کادرفنی باشگاه نیز به ویروس کرونا مبتلا شده ولی اسمی از این فرد برده نشده است.

مدیران اینتر میلان درگیر ویروس کرونا2

بحران عجیب ابتلای مدیران اینتر به کرونا این نگرانی را برای هواداران نراتزوری ایجاد کرده است که بازیکنان تیم نیز به دلیل ارتباط با مدیران باشگاه به کرونا مبتلا شده باشند. خاویر زانتی نایب رئیس باشگاه اینتر همواره بازی های اینتر را در کنار ماروتا و سایر مدیران تیم به نظاره می نشست و او طی روزهای گذشته با آرتورو ویدال هافبک اینتر به صورت اختصاصی تمرین کرد و حتی ویدال عکسی را در کنار زانتی در صفحه اینستاگرامی خود منتشر کرد.

نگرانی هواداران اینتر از ابتلای زانتی و ویدال به کرونا و شیوع آن بین سایر بازیکنان به مسئله ای جدی تبدیل شده است. در صورتی که کرونا میان بازیکنان اینتر نیز شیوع پیدا کند، می تواند بدترین خبر ممکن و یک بدشانسی بزرگ برای آنتونیو کونته ای باشد که قصد داشت در بازی های آتی مقابل تیم های جنوا و پارما با کسب نتایج خوب، فاصله اش را با رقبا افزایش دهد.

مدیران اینتر میلان درگیر ویروس کرونا18

منبع ورزش 3