تعیین تکلیف امباپه در آینده نزدیک

21:51 - 1399/12/08
لئوناردو مدیر ورزشی پی اس حجی معتقد است دیگر چیزی تا مشخص شدن وضعیت تمدید قرارداد کیلیان امباپه باقی نمانده است.
تعیین تکلیف امباپه در آینده نزدیک

به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی پس از 26 هفته از لیگ فرانسه با 4 امتیاز اختلاف نسبت به لیل در رده سوم قرار دارد. لیون نیز بالاتر از پی اس جی تیم دوم جدول است. شکست 0-2 خانگی برابر موناکو باعث شده تا فاصله پاریسی ها با صدر افزایش پیدا کند و پس از سال ها رقابت برای قهرمانی هیجان انگیز دنبال می شود.

تعیین تکلیف امباپه در آینده نزدیک1

لئوناردو مدیر ورزشی پی اس جی در مورد شانس قهرمانی تیمش در لیگ فرانسه گفت:« قطعا هفته های پایانی لیگ با هیجان زیادی دنبال خواهد شد. ما هم مطمئنا شانس مسلم قهرمانی هستیم و هرچند الان در رتبه سوم قرار گرفته ایم ولی خوشبین هستیم که در ادامه، اختلاف امتیاز را جبران کنیم. لیل، موناکو و لیون روی دور پیروزی قرار دارند ولی جاه طلبی و انگیزه ما برای قهرمانی بدون تغییر مانده است.»

لئوناردو در مورد لیگ قهرمانان گفت:« بازی رفت را از بارسا برده ایم(1-4) و امیدوارم در بازی برگشت کار صعود را تمام کنیم. لیگ قهرمانان تورنمنتی دیوانه وار است. یک بازی را می برید، سه هفته بعد بازی برگشت خواهد بود و در این میان هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.»

تعیین تکلیف امباپه در آینده نزدیک19

تمدید با نیمار و کیلیان امباپه:« مدت هاست در مورد تمدید با امباپه صحبت می شود. ابتدا شرایط باشگاه را برای او توضیح دادیم و گفت و گو ها در این مدت ادامه داشته است و معتقدم به تصمیم گیری نهایی نزدیک هستیم. روند مذاکره و گفت و گو خوب بوده است.

مذاکره با نیمار نیز خوب پیش رفته ولی چیزی نهایی نشده است. همین شرایط در مورد آنخل دی ماریا و خوان برنات نیز وجود دارد. تمدید با این 4 بازیکن جزو اولویت های باشگاه است و ایده این است که هر چه سریع تر توافق نهایی حاصل شود. از جانب باشگاه هیچ مشکلی در این راه وجود ندارد.»

منبع ورزش 3