احتمال بازگشت توماس مولر به تیم ملی آلمان قوت گرفت

21:48 - 1399/12/08
بیلد مدعی شد یواخیم لوو سرمربی تیم ملی آلمان به بازگشت توماس مولر چراغ سبز نشان داده است.
احتمال بازگشت توماس مولر به تیم ملی آلمان قوت گرفت

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پایان جام جهانی 2018 و حذف زودهنگام آلمان از این رقابت‌ها یواخیم لوو تصمیم گرفت که در تیمش تغییرات گسترده ای ایجاد کند. بازیکنان جوانی مثل لئون گورتسکا، نیکلاس سوله و لروی سانه به تیم اضافه شدند و ستاره های نظیر توماس مولر، متس هوملز و ژروم بواتنگ نیز کنار رفتند.

احتمال بازگشت توماس مولر به تیم ملی آلمان قوت گرفت4

البته طی ماه های اخیر و با توجه به نتایج ضعیف مانشافت انتقادات زیادی نسبت به این تصمیم مطرح شده و بسیاری از هواداران آلمانی معتقد هستند که تیم ملی این کشور به جز بازیکنان جوان به ستاره های با تجربه نیز نیاز دارد تا بتواند افتخارات گذشته را تکرار کند.

از طرفی در این مدت گمانه‌زنی‌هایی در رابطه با بازگشت بازیکنان با تجربه به تیم ملی آلمان مطرح شد اما یواخیم لوو هر بار آن ها را رد کرد و درهای بازگشت به تیم ملی را بر روی آن ها بست.

احتمال بازگشت توماس مولر به تیم ملی آلمان قوت گرفت7

در همین ارتباط بیلد گزارش جدیدی پیرامون این موضوع منتشر کرده و مدعی شده که عملکرد فوق‌العاده توماس مولر در ماه های گذشته باعث شده که نظر یواخیم لوو حداقل در مورد او تغییر کند و اکنون سرمربی مانشافت به دنبال این است که ستاره بایرن مونیخ را به تیم ملی دعوت کند. البته مولر برای سه بازی آینده تیم ملی آلمان دعوت نخواهد شد و پس از آن در در مورد بازگشت وی تصمیم گیری خواهد شد.

منبع ورزش 3