واکنش نشریات مادریدی به درخشش ستاره فرانسوی رئال

21:45 - 1399/12/08
دو نشریه مادریدی مارکا و آاس از فرلاند مندی و گل سرنوشت ساز او در دیدار شب گذشته مقابل آتالانتا تمجید کردند.
واکنش نشریات مادریدی به درخشش ستاره فرانسوی رئال

به گزارش "ورزش سه"، قابل پیش بینی بود که رئال مادرید با توجه به تعداد زیادی از بازیکنان مصدوم خود که در بازی شب گذشته مقابل آتالانتا در اختیار نداشت کار دشواری مقابل این تیم ایتالیایی پیش رو داشته باشد اما اخراج بازیکن حریف در دقایق ابتدایی باعث شد که کهکشانی ها با خیال راحت تری به مسابقه ادامه دهند و نهایتاً با پیروزی تک‌ گله برگامو را ترک کنند.

در دقیقه 17 بازی دیشب مدافع فرانسوی رئال مادرید یعنی فرلاند مندی فرار فوق‌العاده ای را از جناح چپ انجام داد. او در آستانه تک به تک شدن با دروازه حریف قرار گرفت اما با خطای رمو فرولر مواجه شد و داور در تصمیمی سخت گیرانه هافبک آتالانتا را با کارت قرمز خود مواجه کرد تا مندی اولین تاثیر مثبت خود را برای رئال مادرید گذاشته باشد.

در حالی که بازی به لحظات پایانی خود نزدیک می‌شود و رئال مادرید با وجود یک یا اضافی در باز کردن دروازه آتالانتا ناکام بود، باز هم این فرلاند مندی بود که به داد تیم زین الدین زیدان رسید و با ضربه ای فوق العاده، آن هم با پای غیر تخصصی خود قفل دروازه تیم ایتالیایی را شکاند تا لوس بلانکوس به یک پیروزی ارزشمند در خانه حریف دست یافته باشد.

در همین ارتباط دو نشریه مادریدی مارکا و آاس صفحه اصلی امروز خود را به تمجید از مدافع فرانسوی اختصاص داده اند.

مارکا؛ مندی بزرگ

واکنش نشریات مادریدی به درخشش ستاره فرانسوی رئال7

آاس؛ گل طلایی

واکنش نشریات مادریدی به درخشش ستاره فرانسوی رئال20

منبع ورزش 3