انتقادات علیه تیم زیدان تمامی ندارد

15:07 - 1399/12/08
بعد از اتفاقات شب گذشته دیدار آتالانتا و رئال مادرید دوباره برخی هجمه ها نسبت به باشگاه اسپانیایی افزایش یافته است.
انتقادات علیه تیم زیدان تمامی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، حتی ورود تکنولوژی و استفاده از سیستم های کمک داور ویدئویی یا همان VAR هم باعث نشده از جنجال های مربوط به داوری در فوتبال کاسته شود؛ در واقع اغراق‌آمیز نخواهد بود اگر بگوییم که VAR حتی دردسر ها را تا حدودی افزایش داده است.

رئال مادرید یکی از تیم هایی بود که طی سال های اخیر همواره انگشت اتهام پیرامون مسائل داوری به سمت آن ها نشانه رفته است؛ تا جایی که حتی بسیاری از هواداران تیم های رقیب ادعا کرده بودند که این مسئله برنامه ریزی شده است؛ مسئله ای که البته دور از واقعیت به نظر می رسد اما در عین حال طی این سال ها چندین بار شاهد آن بوده ایم.

تیم زین الدین زیدان شب گذشته با یک لشگر مصدوم در برگامو مهمان آتالانتا بود و نهایتا موفق شد با گل دقایق پایانی فرلاند مندی حریف خود را شکست دهد تا به یک پیروزی ارزشمند در مرحله رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دست پیدا کند.

برد شب گذشته لوس بلانکوس برابر تیم جان پیرو گاسپرینی خالی از حاشیه نبود. در دقیقه 17 مسابقه مدافع فرانسوی کهکشانی‌ها یعنی فرلاند مندی فراری را از جناح چپ ترتیب داد اما در آستانه تک به تک شدن با دروازه آتالانتا با خطای رمو فرولر متوقف شد.

انتقادات علیه تیم زیدان تمامی ندارد10

در ابتدا تصور می شد که داور مسابقه به نشان دادن یک کارت زرد اکتفا کند اما توبیاس استیلر در تصمیمی فوق‌العاده سختگیرانه کارت قرمز خود را به هافبک آتالانتا نشان داد تا تیم ایتالیایی در همان آغاز نیمه اول 10 نفره شود.

اکثریت قریب به اتفاق کارشناسان داوری دنیا درباره این صحنه تاکید کردند که اخراج بازیکنان آتالانتا کاملاً اشتباه بوده است. حتی اندوخار اولیور، کارشناس داوری مارکا که منبع نزدیک به باشگاه رئال مادرید نیز محسوب می‌شود این کارت قرمز را کاملاً سختگیرانه و اشتباه تلقی کرد.

همه این مسائل باعث شده که دوباره طی ساعات گذشته هجمه ها نسبت به رئال مادرید و کمک کردن داوری به این تیم به شکل عجیبی افزایش پیدا کند؛ تا جایی که دوباره برخی اتهامات باورنکردنی باز هم به این تیم وارد شده است که در این جا به برخی از آن ها اشاره می کنیم.

انتقادات علیه تیم زیدان تمامی ندارد9

تیتر اول گاتزتادلو اسپورت مهمترین روزنامه ایتالیا:قرمز خشمگین.نام ترانه‌ای مشهور که به یک اعتراض عمومی پیوند خورده است.

انتقادات علیه تیم زیدان تمامی ندارد20

وقتی رئال مادرید مشکلاتی مثل مصدومیت بازیکنانش دارد داور اصرار دارد که به حریف کارت قرمز نشان دهد.

انتقادات علیه تیم زیدان تمامی ندارد9

داور به رئال مادرید در لیگ قهرمانان برای غلبه بر آتالانتا کمک کرد‌، پیروزی با تقلب.

انتقادات علیه تیم زیدان تمامی ندارد9

تصمیمات به نفع رئال مادرید بود. این مضحک است.

انتقادات علیه تیم زیدان تمامی ندارد13

اگر اعتقاد ندارید که داوران در قهرمانان به رئال مادرید کمک می کنند و این کار را در طول سال انجام داده اند ... پس دیگر چیزی برای صحبت وجود ندارد.

انتقادات علیه تیم زیدان تمامی ندارد0

سلام، دلیل اخراج رمو فرولر اینجاست؛ درست به همان علتی که ادر میلیتائو مقابل لوانته اخراج شد که برای همه استادان یک اخراج واضح به حساب می آمد اما دیشب نه چون به نفع رئال مادرید بود. خوب من اینجا شما را ترک می کنم. این دلیل اخراج بازیکن آتالانتا بود.

انتقادات علیه تیم زیدان تمامی ندارد10

حتی با وجود این که من هوادار رئال مادرید هستم فکر نمی‌کنم که این خطا کارت قرمز داشت.

انتقادات علیه تیم زیدان تمامی ندارد6

کاپلو انتقام اخراج فرولر بعد از شکست آتالانتا مقابل رئال مادرید را گرفت. سرمربی سابق یوونتوس پس از اخراج رمو فرولر در لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال انتقاد کرد.( کاپلو از این کارت قرمز به عنوان تصمیم غیر قابل توضیح یاد کرده است)

انتقادات علیه تیم زیدان تمامی ندارد0

کارت قرمز به رمو فرولر تکان دهنده است. فکر می‌کنم که داوران و فیفا باید مجددا قوانین را بررسی کنند. این باعث کشته شدن بازی در ورزش های تماسی می شود.

منبع ورزش 3